پاسخ سریع به پیام های اپلیکیشن iMessages به کمک قابلیت Tapback

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

نسخه دهم سیستم عامل IOS انبوهی از ویژگی های ریز و درشت جدید را در خود جای داده و لیست بلند بالایی از تغییرات کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. اپلیکیشن iMessages نیز بیشترین تغییرات و ویژگی های نوین را به کمک بروزرسانی IOS 10 تجربه کرده است. در این میان قابلیتی با نام Tapback در اپلیکیشن iMessages جای گرفته که ممکن است از دید بسیاری از کاربران دور بماند.


ویژگی Tapback به کاربر اجازه می دهد تا با سرعت بیشتری احساس خود را نسبت به پیام ارسالی مخاطب اعلام نماید. برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است بر روی حبابی که دربردارنده پیام کاربر است اشاره کرده و انگشت خود را نگاه دارید. با این کار منویی در بالای پیام انتخابی به نمایش درخواهد آمد که شامل گزینه هایی از پیش تعیین شده است. با اشاره بر روی هر یک از این گزینه ها، احساس شما نسبت به پیام انتخابی در قالب حبابی کوچک در بالای پیام مخاطبتان به نمایش درخواهد آمد. این پیام سریع را می توان ویرایش و یا پاک نمود. برای این کار کافی است دوباره بر روی پیام ارسالی کاربر خود اشاره کرده و واکنش انتخابی خود را تغییر داده و یا آن را غیر فعال نمایید. واکنش هایی که به کمک قابلیت Tapback به وجود آمده در دستگاه مقابل به صورت یک اعلان به اطلاع مخاطب خواهد رسید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

ios-10-tapback-notifications

به کمک قابلیت Tapback در اپلیکیشن iMessages می توانید واکنش هایی از قبیل تاکید، سوال، پسندیدن و یا نپسندیدن، خنده و یا قلب را به سرعت با مخاطب خود درمیان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.