چگونه از ۳D Touch جهت حرکت میان اپلیکیشن های مختلف استفاده کنیم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

کلید فیزیکی هوم در محصولات اپل دیگر به تاریخ پیوسته است و در نسل جدید آیفون شاهد ارائه نسل جدید این دکمه خواهیم بود که دیگر از مکانیزم فیزیکی جهت ثبت فعالیت کاربر استفاده نمی کند. با این حال نسل های قدیمی تر دستگا‌ه های مجهز به iOS، همچنان حضور پر رنگی در بازار داشته و بسیاری از کاربران این دستگاه ها علاقمندند تا استفاده کمتری از کلید هوم دستگاه خود داشته باشند. یکی از کاربرد های مهم این کلید فراخوانی app switcher برای حرکت میان اپلیکیشن هایی است که کاربر اخیرا به آنها دسترسی داشته است. با وجود کاربردهای متنوع کلید مجازی هوم که در میان کاربران آیفون بسیار محبوب است، راه سریع تری برای فراخوانی app switcher در دستگاهایی که از ۳D Touch پشتیبانی می کنند، وجود دارد.


برای فراخوانی app switcher از طریق ۳D Touch تنها کافی است که با فشار محکم بر لبه ی سمت چپ صفحه نمایش، منتظر تکان خوردن صفحه جاری بمانید. پس از اینکه صفحه جاری اندکی به راست جابه جا شد، با دو راهکار مواجه می شوید. برای فراخوانی app switcher می بایست با سرعت کم به سمت راست صفحه نمایش سوایپ کرده و یا می توانید برای پرش به اپلیکیشن قبلی با سرعت بیشتری انگشت خود را به سمت راست حرکت دهید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

ios-app-switcher

با مراجعه به آدرس Settings > General > Accessibility > Reduce Motion و فعال سازی گزینه موجود می توان سرعت و نحوه انتقال میان اپلیکیشن های مختلف در app switcher را تغییر داد تا با هر سوایپ تنها به اپلیکیشن کناری منتقل شد. لازم به ذکر است که ترفند یاد شده تنها در دستگاه های مجهز به ۳D Touch در دسترس قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.