چگونه تا پیش از عرضه iOS 10 از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنیم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

نسخه دهم سیستم عامل IOS به زودی برای دستگاه های مختلف شرکت اپل ارائه خواهد شد. با وجود امکانات فراوان و کاربردی اضافه شده به IOS 10، ممکن است بسیاری از کاربران از آپدیت دستگاه خود ناراضی بوده و هوای نسخه پیشین این سیستم عامل را در سر بپرورانند. یکی از اصول ایمنی کار با تلفن های هوشمند، تهیه نسخه ای پشتیبان قبل از بروزرسانی دستگاه است. تمامی آپدیت های نرم افزاری در روزهای ابتدایی عرضه خود، از باگ ها و مشکلات عمده ای رنج می برند، بنابراین نگاه داشتن نسخه ی پشتیبان از دستگاه امری ضروری به نظر می رسد. در ادامه یکی از سریعترین و راحت ترین راه های تهیه نسخه پشتیبان از دستگاهای مبتنی بر IOS را مرور می کنیم.


برای تهیه نسخه پشتیبان از تلفن همراه خود، ابتدا آیفون را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید. در ادامه ممکن است پیغامی برای تایید هویت  کامپیوتر اتصالی، بر روی صفحه نمایش آیفون به نمایش درآید. با تایید این پیغام، بر روی آیکون تلفن در قسمت بالای آیتونز کلیک کنید تا خلاصه ای از وضعیت تلفن هوشمند خود را مشاهده کنید.

1

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

با انتخاب تب Summary و کلیک بر روی گزینه Back Up Now، پروسه ی ساخت نسخه ی پشتیبان به صورت خودکار آغاز می شود. با فعال کردن گزینه Encrypt iPhone backup پیش از آغاز پروسه پشتیبان گیری، تمامی گذرواژه ها و اطلاعات امنیتی موجود در دستگاه، در نسخه پشتیبان ذخیره خواهند شد.

2

 مدت زمان این پروسه بسته به تاریخ آخرین نسخه ی پشتیبان تهیه شده، ممکن است بین سی ثانیه تا چندین دقیقه به طول بیانجامد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.