چگونه در IOS 10 از آیفون خود به عنوان ذره بین استفاده کنیم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

ویژگی Magnifier یا همان ذره بین به تازگی در سیستم عامل IOS طراحی شده است. به کمک ویژگی ذکر شده می توان با بزرگنمایی بر روی اجسام مختلف، دوربین آیفون را به ذره بینی قدرتمند تبدیل کرد. این ویژگی به صورت جداگانه و خارج از اپلیکیشن پیش فرض دوربین IOS پیاده سازی شده است. به کمک قابلیت Magnifier می توان بزرگنمایی بیشتری را نسبت به اپلیکیشن دوربین تجربه کرد. همچنین در رابط کاربری Magnifier، دکمه ای برای فعال سازی چراغ فلش دستگاه جهت دید بهتر در محیط های کم نور و نیز قابلیت ثبت تصویر از محل مورد نظر تعبیه شده است. در ادامه به بررسی نحوه فعال سازی قابلیت Magnifier در دستگاه های مجهز به نسل دهم سیستم عامل IOS خواهیم پرداخت.


برای فعال سازی قابلیت Magnifier ابتدا به اپلیکیشن Settings مراجعه کرده و سپس به مسیر General -> Accessibility -> Magnifier رجوع کنید. با فعال سازی گزینه Magnifier می توانید از قابلیت نمایش ذره بین گونه دوربین آیفون بهره ببرید. همچنین در صفحه تنظیمات پیش رو، گزینه ای با نام Auto-Brightness را مشاهده می نمایید. با فعال سازی این گزینه، Magnifier به صورت خودکار تنظیم نور و کنتراست تصویر را بر عهده خواهد گرفت تا شما بدون هیچ مشکل و فارغ از تنظیمات متعدد ثبت تصویر، از قابلیت ذره بین آیفون خود استفاده کنید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

ios-10-magnifier

پس از فعال سازی Magnifier، می توان با سه بار فشردن کلید هوم، وارد حالت ذره بین شد و اجسام و یا متون کوچکی را که با چشم غیر مسلح به خوبی قابل رویت نیستند را مشاهده نمود و یا تصویری را از آنها ثبت کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.