چگونه نوار داک در IOS را از دید پنهان کنیم

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

سیستم عامل IOS با وجود قابلیت های فروان، سرعت و قابلیلت اطمینان بالا همچنان از مشکل یکنواختی رنج می برد به طوری که بسیاری از طرفدارن آیفون اقدام به شکستن قفل دستگاه خود نموده تا با آزادی عمل بیشتری از تلفن هوشمند خود بهره ببرند. نوار داک در IOS یکی از المان های ثابت این سیستم عامل است که از ابتدای به وجود آمدن این سیستم عامل، همواره در پایین صفحه نمایش جا خوش کرده است. در ادامه به بررسی ترفندی خواهیم پرداخت که نوار داک را در آیفون شما مخفی خواهد نمود. این ترفند بر روی IOS 9.3 و نسخه ها قدیمی تر قابل اجرا است با این حال ممکن است در نسخه بعدی این سیستم عامل به خوبی کار نکند.


برای مخفی نمودن نوار داک در IOS ابتدا به این لینک مراجعه کنید و یکی از تصاویر موجود در این صفحه را انتخاب کنید. پس  از انتخاب عکس می بایست تصویر مورد نظر را با تپ کردن و نگاه داشتن در آیفون خود ذخیره کنید. در ادامه با مراجعه به اپلیکیشن Photos و انتخاب همان تصویر، بر روی گزینه Use as Wallpaper اشاره کرده و تصویر مورد نظر را به عنوان پس زمینه انتخاب کنید. با این کار نوار داک در آیفون از دید شما پنهان خواهد گشت.

2

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

راز این ترفند در استفاده از تصاویری با اندازه ی غیر معمول نهفته شده است. سیستم عامل IOS نوار داک را پایین ترین قسمت تصویری که به عنوان پس زمینه انتخاب شده، به تصویر در می آورد. حال با انتخاب تصویری با سایز غیر معمول، این نوار از دید کاربر پنهان می ماند.

3

با اعمال این ترفند بر روی آیفون خود، می توانید نمایی خاص به دستگاه خود داده و همچنین تصویر پس زمینه را واضح تر مشاهده نمایید. با این حال نوار داک همچنان در دسترس شما بوده و با تغییر پس زمینه، دوباره در پایین صفحه نمایش ظاهر می شود.

 

3 نظرات
  1. عباس می‌گوید

    لینک اصلا باز نمیشه چه با وی .پی .ان چه بدون اون…

  2. محمد می‌گوید

    اصلا باز نمیشه حتی با vpn

  3. a می‌گوید

    لینک چجوری باز میشه پس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.