کاربردهای جدید ۳D Touch در IOS 10

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

اپل با معرفی قابلیت ۳D Touch در آیفون های خود توانست راهکاری را برای دسترسی سریع کاربران IOS به بخش های پرکاربرد سیستم عامل در نظر بگیرد. با بلوغ این فناوری و استفاده توسعه دهندگان مختلف از ۳D Touch، تجربه ی کاربری در آیفون به شکل محسوسی تغییر نموده همچنین کاربران نیز با فراگیرتر شدن این فناوری، اشتیاق بیشتری به استفاده از آن خواهند داشت. در ادامه به بررسی سه کاربرد جدید ۳D Touch در نسخه دهم IOS خواهیم پرداخت.


پاک کردن تمامی اعلانها:

مهمترین قابلیت اضافه شده به فناوری ۳D Touch در IOS 10، پاکسازی صفحه اعلانات تنها با یک اشاره است. کاربران می توانند با مراجعه به Notification Center و اعمال فشار بر روی آیکون ‘X’ تمامی اعلانات خود را پاکسازی نمایند.

1

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۴۹

تغییر نام پوشه ها

جهت تغییر نام پوشه ای خاص، کافی است با فشاری محکم بر پوشه ی مورد نظر، بر روی گزینه Rename اشاره کنید.

2

اشتراک گذاری اپلیکیشنی خاص

با گذشت زمان و پشتیبانی بیشتر اپل از فناوری ۳D Touch، توسعه دهندگان بیشتری به استفاده از این تکنولوژی در اپلیکیشن های خود، ترغیب می شوند. با این حال در IOS 10، اپل قابلیت ۳D Touch را روی تمامی آیکون اپلیکیشن ها، در دسترس عموم قرار داده و اگر اپلیکیشن مورد نظر تمهیدات خاصی برای این فناوری در نظر نگرفته باشد، تنها گزینه به اشتراک گذاری اپلیکیشن جهت توصیه آن به دوستان خود، در نظر گرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.