نخستین کالبدشکافی اپل واچ ۲، باتری بزرگتر و پردازنده قوی تر را تایید می کند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

گروه iFixit پس از انتشار اطلاعات و جزئیات سخت افزاری مربوط به پرچمداران جدید آیفون، به سراغ اپل واچ سری ۲ رفته اند و جزئیات جالبی را در این خصوص کشف کرده اند؛ اپل واچ ۲ که در مقایسه با نسل اول، ظاهر نسبتا یکسانی دارد، از کامپوننت های پیشرفته تر و قدرتمند تری در داخل بدنه بهره می برد و می توان به تراشه دو هسته ای جدید اشاره کرد که گفته می شود ۵۰ درصد از نمونه به کار رفته در اپل واچ ۱ سریع تر است. این موضوع در مورد تراشه گرافیکی نیز صدق می کند و اپل هم در جریان رونمایی این پوشیدنی اشاره کرد که شفافیت تصویر در نسل جدید اپل واچ بسیار بالاست. موارد دیگری که iFixit به آنها اشاره کرده جزئیاتی مانند وجود GPS و از همه مهمتر ضد آب بودن ساعت هوشمند مورد اشاره را تایید می کند.


apple-watch2-teardown

تکنسین های تیم یاد شده، عنوان کردند که اپل واچ ۲ از باتری ۲۷۳ میلی آمپری بهره می برد و این شرکت در سر هم کردن و جای دادن اجزا درکنار هم آن قدر از چسب استفاده کرده که گویی قصد داشته پنل آیپد را سرجایش قرار دهد؛ دلیل این امر چیزی نیست جز اینکه این ساعت هوشمند، از امسال به طور کاملا ضد آب طراحی شده و کاربران قادرند هنگام شنا کردن نیز، ساعت شان را همراه داشته باشند. در رابطه با هر چه بیشتر مقاوم کردن اپل واچ، شرکت کوپرتینوئی از دورگیرهای متعددی درون بدنه بهره برده است تا حداکثر میزان مقاومت به آب را برای نسل دوم گجت هوشمند فراهم کند.

همچنین تصاویر زیر به طور ضمنی نشان می دهند که چنانچه اپل واچ ۲ زمانی با مشکلی روبرو شود، تعمیر آن کار نه چندان سختی است، حال آنکه تاکنون هیچ امتیازی از جانب شرکت های تعمیرکننده این گونه ابزار ها به مدل جدید اپل واچ اختصاص نیافته است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

z2ewlxxyymwj2wwr-medium-w600

 

quackogwdga3ioao-medium-w600

frekjnntrijfuh3z-medium-w600

 

 

 

23hug65apzwhb6xy-medium-w600

1 نظر
  1. nersia می‌گوید

    مطلب جالبی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.