کدام مدل مک بوک پرو را بخریم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۳ دقیقه

مک بوک پرو تنها یک محصول را به یاد ما می اندازد اما در واقع این نام چندین مدل را در بر می گیرد که بسته به نیاز کاربر در دسترس قرار گرفته اند. مدل ۱۳ یا ۱۵ اینچی، با تاچ بار یا بدون تاچ بار، همچنین مدل ۲۰۱۵ یا ۲۰۱۶. در حال حاضر مک بوک پروهای اپل در پنج مدل جداگانه عرضه می شوند، مدل های پارسال در دو اندازه‌ی ۱۳ و ۱۵ اینچی، مدل های امسال به صورت با/بدون تاچ بار و همچنین با نمایشگرهای ۱۳ و ۱۵ حق انتخاب هایی هستند که روبروی خریدار قرار دارند. در این مطلب به پاسخی برای این سوال می پردازیم که کدام مدل مک بوک پرو را انتخاب کنیم؟ همراه آیفون‌چی باشید.


 

مک بوک پرو ۲۰۱۵ برای چه افرادی مناسب است؟

macbook-pro-2015

مک بوک پروهای پارسال همچنان در جمله‌ی بهترین لپ تاپ ها قرار دارند و همچنین از پورت های مرسوم و مورد نیاز بهره می برند. این مدل ها مخصوص حرفه‌ای‌‌هایی است که لپ تاپی قدرتمند می خواهند و امکان انتخاب نمایشگر نیز برای‌شان اهمیت دارد و از طرفی همچنین مواردی مانند وزن و قیمت انتخاب‌شان را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

در صورتیکه نمایشگر رتینا می خواهید و از طرفی هم می توانید از کنار ویژگی تاچ بار و حسگر اثر انگشت بگذرید، علاوه بر این پورت تاندربولت ۳ و USB نوع C هم قرار نیست به این زودی ها به کارتان بیاید و از همه مهمتر با کارتخوان اس دی ، USB نوع A(همان درگاه مرسوم و پرکاربرد) و HDMI سروکار دارید توصیه ما به شما اینست که با خیال راحت یکی از مدل های ۲۰۱۵ را انتخاب کرده و مبلغ قابل توجهی را پس انداز کنید.

 

مک بوک پرو ۲۰۱۶ برای چه افرادی مناسب است؟

new-macbook-pro-2016-13-and-15_1024

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

مک بوک پروهای جدید بغایت آخرین مدل هستند اما همین مشخصه به حذف برخی ویژگی‌هایی منجر شده که برای بسیاری از کاربران هنوز کاربرد دارند. پورت های USB‌ای که امکان نصب هر دستگاهی را براحتی فراهم می کرد در کنار پورت مگ سیف که می توان آن را سریع ترین درگاه شارژ نامید در این مدل از دست رفته اند و مک بوک امسال را به مدلی به واقع «جدید» آن هم به هر قیمتی بدل کرده اند.

در صورتیکه کیفیت بسیار بالای صفحه نمایش، ترکپد بزرگتر، بدنه‌ی ظریف و فشرده تر، پردازنده‌ی پر قدرت اسکای لیک(در مدل ۱۳ اینچی)، پردازنده گرافیکی ساخت AMD(در تما م مدل های ۱۵ اینچی) و ویژگی کاملا جدید تاچ بار کاملا برای‌تان وسوه انگیز و لذت بخش است، انتخاب شما قطعا یکی از مدل های مک بوک پروی ۲۰۱۶ است.

 

مک بوک پروی ۲۰۱۶ و «بدون» تاچ بار مناسب چه افرادی است؟

13-macbook-pro-2016-without-touch-bar-id

این مدل در حقیقت برای آن دسته از کاربرانی است که همیشه دوست داشتند مک بوک ایر هم به نمایشگر رتینا تجهیز شود. حالا این اتفاق افتاده و مک بوک پروی ۲۰۱۶ بدون تاچ بار با قیمت مناسب تری این دست از کاربران را نشانه گرفته است. لپ تاپ مورد اشاره از دو پورت تاندربولت ۳/ USB نوع C بهره جسته و تاچ بار و به دنبال آن حسگر اثر انگشت نیز در آن تعبیه نشده اند، منتها نمایشگر رتینای با کیفیت و هارد SSD پر سرعت این مدل را لپ تاپی قدرتمند بدل کرده اند.

اگر همیشه بدنبال مک بوک ایر رتینا بودید و می توانید قید تاچ بار و تاچ آیدی را نیز بزنید، مدل پایه مک بوک ۲۰۱۶ برای‌تان بهترین انتخاب است.

در روزهای آینده این موضوع را با جزئیات بیشتری بررسی می نماییم و راهنمای جامعی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.