شایعات مربوط به ایپد پرو ۲۰۱۸

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

با نزدیکتر شدن به زمان برگزاری کنفرانس اپل، گمانه زنی ها و شایعات بیشتری در مورد محصولات جدید به گوش میرسد. امروز اخبار جدیدی در مورد ایپد پرو اپل منتشر شده است.

با نزدیکتر شدن به زمان برگزاری کنفرانس اپل، گمانه زنی ها و شایعات بیشتری در مورد محصولات جدید به گوش میرسد. امروز اخبار جدیدی در مورد ایپد پرو اپل منتشر شده است.

ایپد پرو 2018

چندی پیش مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات جدید اپل، اعلام کرده بود که شرکت اپل قصد دارد ۲ مدل ایپد پرو جدید با صفحه نمایش بزرگ ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی به بازار ارائه کند. او پیش از این نیز اعلام کرده بود که صفحه نمایش تبلت جدید بدون حاشیه اطراف است و دکمه هوم نیز از شاسی ایپد جدید حذف خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۹۵

ایپد پرو 2018 - 1

امروز عکس های جدیدی توسط Steve Hemmerstoffer منتشر شده است. به ‌احتمال زیاد مدل ۲۰۱۸ آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی خواهد بود که اخیرا رندرها و ویدیوی جدیدی از آن به بیرون درز کرده است. گفته می شود که تصاویر منتشر شده  بر اساس طراحی با نرم افزار CAD است. در این عکس ها خبری از ورودی جک ۳.۵ میلی متری نیست و همچنین دکمه‌ی هوم  نیز حذف شده است. موضوعی که می‌تواند به‌این معنا باشد که آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی جدید اپل قرار است به فناوری Face Id مجهز شود.

 نکته دیگری که می توان از عکس ها متوجه شد قرار گیری خطوط آنتن در پشت این تبلت است بنابراین می توان نتیجه گرفت شرکت اپل قسمت پشتی آیپد را از فلز ساخته و خبری از شیشه در ساخت بدنه پشتی نیست. علاوه‌ بر این‌ ها Smart Connector، به قسمت پشتی تبلت منتقل شده است. این موضوع این مفهوم را می‌رساند که تنها هنگامی می‌تواند از کیبوردهای مخصوص ایپد استفاده کرد که تبلت در حالت عمودی قرار گرفته باشد. (Smart Connector، برای متصل کردن لوازم جانبی همچون کیبورد به ایپد مورد استفاره قرار می گیرد و بر روی بدنه آن تعبیه شده است).

گفته می‌شود که کوپرتینوییها قصد دارند در قلب هر دو ایپد پرو جدید خود از پردازنده‌های A12 و A12X استفاده کنند و همچنین نکته‌ی دیگر این‌که تبلت‌های جدید اپل به‌طور حتمی از Apple Pencil پشتیبانی خواهند کرد.

در آخر برای تایید تمامی این عکس ها و شایعات، می بایست تا ۲۱ شهریور ماه منتظر ماند تا شاهد رونمایی از این محصولات باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.