آیپد جدید بزودی معرفی می‌شود؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

تنها چند ماه به کنفرانس اپل باقی نمانده و طبق روال هرسال بازار شایعات و احتمالات پیرامون این شرکت هر روز داغ‌تر می‌شود. از امکانات احتمالی iOS12 و مشخصات احتمالی آیفون SE 2، تا امروز که اخبار آیپد نیز به این جمع اضافه شد. آخرین مدل آیپد سال گذشته عرضه شد و امسال قطعا باید انتظار یک مدل جدید را از Apple داشته باشیم. تنها چند ماه به کنفرانس اپل باقی نمانده و طبق روال هرسال بازار شایعات و احتمالات پیرامون این شرکت هر روز داغ‌تر می‌شود. از امکانات احتمالی iOS12 و مشخصات احتمالی آیفون SE 2، تا امروز که اخبار آیپد نیز به این جمع اضافه شد. آخرین مدل آیپد سال گذشته عرضه شد و امسال قطعا باید انتظار یک مدل جدید را از Apple داشته باشیم.
اخیرا در کمیسیون اوراسیا (ECC)دو مدل جدید آیپد ثبت شده است که حداقل یکی از آن‌ها مدل کاملا جدید خواهد بود. این مدل‌های با کدهای A1893 و A1954 ثبت شده‌اند که با روال نام‌گذاری هیچ‌یک از مدل‌های موجود آیپد، آیپد مینی یا حتی آیپد پرو سازگار یکسان نیست. علاوه بر مدل‌هایی که در بالا گفته شد، احتمال می‌رود که یک مدل ارزان قیمت‌تر با سایز ۹.۷ اینچ تولید شود تا در این رده قیمتی نیز یکی از محصولات اپل قرار داشته باشند.
مشخصاتی که احتمال دارد در آیپد جدید امسال وجود داشته باشد، همان‌هایی هستند که همگان انتظار دارند. آیپدی بدون دکمه! پیش از این نیز گزارشاتی مطرح شده بود که اپل بدنبال حذف دکمه فیزیکی هوم از آیپد‌های خود خواهد بود. در حذف این دکمه تکنولوژی FaceID نیز به آن اضافه خواهد شود و طبعا دوربین با تکنولوژی TrueDepth نیز در آن وجود خواهد داشت. در نهایت همه این موارد احتمالا به افزایش قیمت این محصول منجر شود و با این وجود بعید است که Apple از صفحه‌نمایش OLED در این محصولات بهره گیرد. تکنولوژی AR یا واقعیت افزوده نیز با توجه به تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌های زیاد اپل در این بخش قطعا تغییرات مثبتی خواهد داشت. متاسفانه تاریخ دقیقی برای معرفی این محصولات احتمالی مشخص نیست و ممکن است همانند معرفی بی‌مقدمه iPad که سال گذشته عرضه شد، امسال نیز به صورت ناگهانی از محصولاتی که انتظار نمی‌رود رونمایی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.