اپل اعلام کرده در حال ساخت یک مدل ارزانتر از MacBook Air است

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل در سال‌های اخیر تغییرات چشمگیری را در سری مک‌بوک‌های خود اعمال نکرده و گویا تنها به باریک‌تر کردن این محصولات رضایت داده است. اما محبوبیت بسیار بالای این کامپیوترها، Apple را بر آن داشته تا یک مدل ارزان‌تر از این رایانه‌ها را ساخته و روانه بازار نماید. بنا به گزارش وبسایت معروف to5mac9 این مدل در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود. در گزارش این سایت از قول تحلیلگر مشهور، مینگ چی کو آمده است

اپل در سال‌های اخیر تغییرات چشمگیری را در سری مک‌بوک‌های خود اعمال نکرده و گویا تنها به باریک‌تر کردن این محصولات رضایت داده است. اما محبوبیت بسیار بالای این کامپیوترها، Apple را بر آن داشته تا یک مدل ارزان‌تر از این رایانه‌ها را ساخته و روانه بازار نماید. بنا به گزارش وبسایت معروف ۹to5mac این مدل در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود. در گزارش این سایت از قول تحلیلگر مشهور، مینگ چی کو آمده است:

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۵

اپل قصد دارد تا یک مدل ارزان‌تر از سری مک‌بوک ایر را در سه ماهه دوم امسال معرفی نماید. این مدل از صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی برخوردار بوده و با توجه به قیمت پایین‌تر آن نسبت به سایر مدل‌ها، انتظار می‌رود میزان فروش سری MacBook را ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش دهد.

مینگ صحبتی درباره مشخصات احتمالی این لپ‌تاپ نکرده و باید منتظر اخبار و تحلیل‌های بعدی ماند. سری کنونی MacBook Air در سایت اپل با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد و با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، قیمت مدل آینده کمتر از این مقدار خواهد بود.

علاوه بر مک‌بوک جدید، این منبع پیش از این خبر از عرضه دو مدل کاملا جدید آیفون ۱۰ را داده بود. بنابراین امسال باید منتظر عرضه ۳ آیفون باشیم. یکی از این مدل‌ها دقیقا جایگرین مدل فعلی آیفون ۱۰ خواهد شد که در کنار آن از یک نسخه ۶.۵ اینچی نیز رونمایی خواهد شد. جدا از این مدل‌ها،‌ یک آیفون ۶.۱ اینچی نیز به بازار خواهد آمد که از دو مدل بالا ارزان‌تر خواهد بود. این مدل نیز فاقد دکمه هوم بوده و جلوی آن را کاملا صفحه‌نمایش پوشانده است؛ اما برای کاهش قیمت تمام شده از پنل OLED در ساخت نمایشگر آن استفاده نخواهد شد و صفحه‌نمایش این مدل از نوع LCD خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.