برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کنسول بازی مایکروسافت ایکس باکس | XBox Series S-512GB-با گارانتی

  • قابلیت اجرای بازی‌ها با کیفیت1440p و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه
  • پشتیبانی از صدای فراگیر Dolby Atmos
  • پشتیبانی از HDR

با گارانتی شرکتی

بیشتر بخوانیدShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17448
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌
سازنده:
توضیحات

بررسی و خرید کنسول ایکس باکس سریز اس | Xbox Series S

ایکس باکس سریز اس سرعت و کارایی بالای کنسول‌های نسل نهم را با قیمتی اقتصادی برای کاربران فراهم کرده است. گرافیک چشم‌گیر‌تر، سرعت بالای بارگذاری بازی‌ها و امکان استفاده از امکانات گیم‌پس باعث شده تا Xbox Series S ارزنده‌ترین کنسول نسل حاضر باشد. حذف درایو نوری، حافظه ۵۱۲ گیگابایت و حداکثر خروجی 1440p سبب شده تا اجرای بازی‌های نسل نهمی با بالاترین جزئیات گرافیکی بر روی یک کنسول اقتصادی ممکن باش.

عملکرد سخت‌افزاری Xbox Series S

تجربه کردن نسل جدید بازی‌ها به لطف بهره‌مندی کنسول ایکس باکس سریز اس از معماری Velocity و حافظه داخلی SSD ممکن شده است. در نتیجه نه تنها سرعت بارگذاری بازی‌ها افزایش یافته، بلکه قابلیت ادامه بازی از نقطه‌ای که آن را رها کرده‌اید و بدون معطلی (Quick Resume) نیز ممکن شده است.

ایکس باکس سریز اس حداکثر وضوح 1440p را با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه فراهم می‌کند. پشتیبانی از فناوری DirectX Ray-Tracing نیز باعث شده تا پردازش نور‌ها با کیفیت بسیار بالا انجام شده و مناظر چشم‌نواز باشند. تنظیم خودکار نرخ تصویر یا VRR نیز به اجرای روان‌تر بازی‌ها کمک می‌کند.

۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای Xbox Series S در نظر گرفته شده است. با این وجود، یک درگاه کارت حافظه اختصاصی روی این کنسول در نظر گرفته شده است که برای اتصال حافظه ذخیره‌سازی Seagate است. این حافظه در ظرفیت ۱ ترابایت تولید شده و برای ذخیره‌سازی بازی‌های بیشتر در نظر گرفته شده است. سرعت این حافظه بسیار بالاست.

این کنسول بسیار بی سر و صدا است و با توجه به ابعاد کوچک و وزن نسبتا سبک آن، به راحتی در کنار سایر اجزای دکوراسیون خانه یا اتاق قرار می‌گیرد و جلب توجه زیادی نمی‌کند. حمل و نقل این کنسول نیز آسان است و می‌توان آن را برای سفر یا استفاده در خانه دوستان انتخاب کرد.

دسته جدید ایکس باکس

دسته جدید ایکس باکس همچنان به همراه دو عدد باتری قلمی عرضه می‌شود. دسته موجود در بسته‌بندی به رنگ سفید است و باتری شارژی آن باید به صورت جداگانه تهیه شود. اگرچه این ویژگی قابل تعویض بودن باتری‌ها سبب شده تا در زمان افت کارایی باتری‌های شارژی نیز بتوان باتری‌های جدید را جایگزین آن کرد.

تفاوت اصلی این دسته نسبت به نسل قبلی، اضافه شدن دکمه Share، تغییر شکل دکمه‌های D-Pad و ارگونومی بهتر است. از لحاظ عملکردی نیز، بهره‌مندی از بلوتوث با تأخیر کم BTLE و فناوری DLI برای تغییر پیوسته نرخ تأخیر سبب شده تا لگ عملکرد دسته پایین باشد. درگاه USB-C نیز روی دسته قرار گرفته که اتصال باسیم را به کنسول یا شارژ کردن باتری شارژی آن را ممکن می‌کند.

سازگاری با نسل‌های پیشین

به علاوه بازی‌های نسل جدید که با برچسب بهینه شده برای سریز ایکس/اس (Optimized for Series X/S) مشخص می‌شوند، این کنسول قابلیت اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان از بازی‌های نسل جدید و نسل‌های گذشته را از طریق گیم پس دارد. باید توجه داشت که از آنجایی که این کنسول درایو دیسک ندارد، در نتیجه نمی‌توان از دیسک بازی‌های نسل گذشته روی آن استفاده کرد و فقط باید از عناوین موجود در گیم پس استفاده کرد.

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
17448
نظرات
نظری ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید