برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جاروبرقی رباتیک یوفی مدل Eufy Robovac X8 Hybrid-مشکی

  • جاروبرقی رباتیک هوشمند
  • دارای دو عدد توربین پرقدرت
  • قدرت مکش ۲۰۰۰ پاسکال برای هر توربین
  • قابلیت تی کشیدن با مخزن آب
  • فناوری هوشمند اسکن خانه
  • قابلیت ذخیره‌سازی نقشه چند طبقه از خانه
  • قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن موبایل
  • قابلیت فشرده‌سازی گرد و غبار تا ۱۲۷ درصد
  • برنده جایزه طراحی CES 2021
بیشتر بخوانیدShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17772
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌
سازنده:
توضیحات

بررسی و خرید جاروبرقی رباتیک یوفی مدل Eufy Robvac X8 Hybrid

برند یوفی (Eufy) که یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی انکر (Anker) به حساب می‌آید، تمرکز خاصی بر عرضه لوازم خانگی هوشمند با قیمت مناسب دارد. جاروبرقی رباتیک یوفی مدل Eufy Robovac X8 Hybrid نیز یکی از محصولات ارزنده و کارامد این کمپانی است که در کنار قابلیت جاروکشیدن هوشمند، امکان تی کشیدن را نیز دارد.

این جاروبرقی رباتیک امکان ذخیره‌سازی نقشه‌های مختلف، اسکن لیزری LiDAR و تنظیم خودکار قدرت مکش با توجه به نوع سطح را دارد. دو عدد توربین (موتور جاروبرقی) برای این محصول در نظر گرفته شده که عملکرد بی‌نظیری را در یک جاروکشی تمیز و بی‌نقص به نمایش می‌گذارد.

طراحی جاروبرقی رباتیک یوفی مدل Eufy Robvac X8 Hybrid

وقتی نوبت به طراحی جاروبرقی‌های رباتیک می‌رسد، شکل ظاهری اکثر آن‌ها شبیه به هم است. یک ربات دایره‌ای شکل که بخش برآمده‌ای برای اسکن محیط دارد. با این وجود، یوفی توانسته مدل Robovac X8 Hybrid را با رنگ تمام مشکی و تزئینات درخشان برنز، زیباتر کند.

با ۹۷ میلی‌متر ارتفاع و قطر ۳۴۵ میلی‌متری، این جاروبرقی رباتیک به خوبی از بیشتر فضاها عبور می‌کند و امکان دسترسی به زیر مبل، کابینت یا حتی تخت را نیز دارد. حتی اگر سطحی وجود داشته باشد که محدودیت ارتفاع برای این جاروبرقی رباتیک ایجاد کند؛ این دستگاه ابتدا تا حد امکان محل را تمیز می‌کند و تا جایی که بتواند به زیر آن مانع نیز نفوذ می‌کند تا تمیزکاری به بهترین شکل انجام شود.

کنترل جاروبرقی رباتیک یوفی مدل Eufy Robvac X8 Hybrid از طریق اپلیکیشن مخصوص آن امکان پذیر است. اگرچه سه دکمه مختلف نیز روی دستگاه تعبیه شده که برای شروع جاروکشی، بازگشت به ایستگاه شارژ یا تمیز کردن یک محدوده خاص به کار می‌رود. البته برای تمیز کردن محدوده خاص ابتدا باید جاروبرقی را به آن نقطه ببرید.

سطل گرد و غبار این محصول  ۴۰۰ میلی‌لیتر ظرفیت دارد و جداکردن آن حتی در زمان شارژ شدن ممکن است. به همراه محفظه گرد و غبار، یک فیلتر نیز وجود دارد. یک برس نیز روی آن قرار گرفته که برای تمیز کردن محفظه پس از خالی کردن آن به کار می‌رود. جداکردن موهای چسبیده به محفظه نیز با سر دیگر این ابزار ممکن است. در قسمت زیر دستگاه نیز برس‌های چرخان دیده می‌شوند که گرد و غبار سطح را به سمت بخش مکش هل می‌دهند. در نتیجه فرایند تمیز کردن با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

ایستگاه شارژ نیز ابعاد بسیار کوچک و جمع و جوری دارد. این جاروبرقی رباتیک زمانی که استفاده نشود، به صورت خودکار به سمت جایگاه شارژ رفته و خود را برای جاروکشی بعدی شارژ می‌کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد این جاروبرقی به دقت خود را به ایستگاه شارژ می‌رساند و در آن قرار می‌گیرد.

قابلیت‌ها و عملکرد جاروبرقی رباتیک یوفی مدل Eufy Robvac X8 Hybrid

همانطور که اشاره شد، برای استفاده از حداکثر قابلیت‌های این جاروبرقی رباتیک، باید اپلیکیشن مخصوص آن را روی گوشی تلفن همراه نصب کرد. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده است. محیط کاربری نرم‌افزار Eufy بسیار آسان و روان است و استفاده از آن را بی‌دردسر و ساده کرده است.

اتصال به جاروبرقی به سرعت انجام می‌شود. برای این کار تنها نیاز به یک مودم وای‌فای خانگی وجود دارد و بقیه مراحل از طریق تلفن همراه و به راحتی انجام می‌شود. در ابتدا جاروبرقی رباتیک باید فرآیند نقشه‌برداری خانه را انجام دهد. نقشه‌برداری به کمک حسگر داخلی LIDAR انجام می‌شود. این فرایند ممکن است کمی زمان‌بر باشد زیرا اسکن محیط و اشیای موجود در خانه باید به دقت انجام شود.

بر روی نقشه نهایی می‌توان تغییرات کوچک انجام داد یا محل خاصی را برای تمیز کردن مشخص کرد. البته خود فرایند جاروکشی و دقت آن نیز با تکرار شدن آن بهبود می‌یابد و محل اشیای داخل خانه، حتی با وجود تغییر، بروز می‌شود. جاروبرقی رباتیک یوفی مدل Eufy Robvac X8 Hybrid امکان ذخیره‌سازی چندین نقشه را نیز دارد تا تمیز کردن واحد‌های مختلف یا طبقات مختلف یک خانه نیز به کمک آن ممکن باشد. امکان تعیین محل جاروکشی نیز وجود دارد. برنامه‌ریزی تمیزکاری نیز به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه نیز ممکن است.

خوشبختانه این جاروبرقی رباتیک یوفی صدای بسیار کمی دارد و صدای آن در حالت روشن بیشتر شبیه به یک زمزمه آرام است. البته با تغییر قدرت مکش و افزایش آن در حالت‌های Power، Turbo یا Max، صدای آن افزایش می‌یابد. اگرچه باز هم این صدا زیاد نیست و تمرکز افراد حاضر در اتاق را به هم نمی‌زند.

قدرت مکش کاملا متناسب با تنظیمات دستگاه اعمال می‌شود که در حالت Max، ۲۰۰۰ پاسکال توان مکشی از هر توربین تأمین می‌شود. فناوری تنظیم هوشمند قدرت مکش با توجه به نوع سطح در این دستگاه BoostIQ نام دارد. به این ترتیب توان مکش در سطوح  فرش و موکت به نسبت پارکت یا سرامیکی افزایش می‌یابد. جمع‌آوری موی حیوانات نیز به خوبی توسط جاروبرقی رباتیک یوفی مدل Eufy Robvac X8 Hybrid انجام می‌شود و این یکی از نقاط قوت این محصول است. یک استند برای جابجا شدن بین سطح و فرش نیز وجود دارد تا جابجایی میان آن‌ها به سادگی ممکن باشد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این جاروبرقی رباتیک، امکان تی کشیدن است. در قسمت زیرین دستگاه یک محفظه ۲۵۰ میلی‌لیتری آب قرار گرفته که در کنار دستمال‌های مخصوص تی کشیدن، فرایند تمیزکاری سطوح سرامیکی را به خوبی انجام می‌دهد. طبق ادعای کمپانی یوفی، یکبار شارژ کامل برای ۱۸۰ دقیقه جاروکشی کافی است. اگرچه این زمان کاملا به قدرت مکش به کار رفته در فرایند تمیزکاری بستگی دارد.

 جمع‌بندی

با وجود اینکه مدل‌های مختلف جاروبرقی رباتیک در بازار موجود است و حتی برخی از آن‌ها قابلیت‌های مختلفی مانند خالی کردن محفظه گرد و غبار یا کنترل فرآیند تی کشیدن را دارند؛ جاروبرقی رباتیک یوفی مدل Eufy Robvac X8 Hybrid یک انتخاب عالی با توجه به قیمت آن است.

فناوری توربین دوگانه قدرت مکش کافی برای تمیزکاری انواع سطوح را فراهم می‌کند. تمیزکاری سطوح سخت مانند سرامیک و پارکت به خوبی انجام می‌شود. فرچه‌های کناری تمامی گرد و غبار را حتی از شیارها بیرون می‌کشند و به داخل جارو می‌کشند. فرایند تی کشیدن نیز پس از آن، تمیز شدن کامل سطح را تضمین می‌کند. قابلیت ذخیره‌سازی نقشه چندین واحد مختلف، طراحی باریک، اسکن هوشمند با حسگر LIDAR و طول عمر قابل قبول باتری، ارزش خرید این جاروبرقی رباتیک یوفی را بالا برده است.

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
17772
نظرات
نظری ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید