برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 3

  • طراحی مدرن و خاص
  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • پخش ۳۶۰ درجه صدا
  • نور پردازی زیبا
  • اتصال به وسیله بلوتوث
  • توان خروجی ۱۳۰ وات
  • دارای جک ۳.۵ میلیمتری 
بیشتر بخوانیدShow less
11,500,000 تومان
مرجع:
5832

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۰۶

افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌
سازنده:
توضیحات

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل آئورا استودیو ۳

اسپیکرهای سری Aura Studio طراحی زیبایی دارند. این اسپیکر نسخه به‌روز‌شده‌ای از اسپیکر Studio 2 است که پیشرفت‌های قابل توجهی در سایز ساب ووفر و جزئیات پخش دامنه صداهای بیس داشته است. اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 یک اسپیکر بی‌سیم و بلوتوثی با پخش صدای ۳۶۰ درجه است و ۶ درایو مید-تریبل در اطراف آن وجود دارد. در این اسپیکر به منظور پخش فرکانس‌های بیس باکیفیت یک درایو ۱۳۰ میلی‌متری بیس وجود دارد که قادر است تا ۱۰۰ وات صدای بیس را با وضوح کامل پخش کند. 

طراحی ظاهری Aura 3

ساختار ظاهری این اسپیکر با شیشه حباب شکل دودی و کف زیبای خود، المان‌های زیبایی شناسی را به خوبی رعایت کرده است. این اسپیکر را هرجایی از خانه که قرار دهید می‌تواند قسمت زیبایی از دکوراسیون خانه شما باشد. در قسمت پایینی این اسپیکر سه دکمه برای کنترل دستگاه وجود دارد که شامل دکمه‌های کم و زیاد کردن ولوم و دکمه خاموش و روشن کردن می‌باشد. در پشت اسپیکر نیز دکمه پاور و سینک کردن بلوتوث قرار گرفته است. این دکمه‌ها طوری روی بدنه اسپیکر قرار گرفته‌اند که به زیبایی کلی آن لطمه‌ای وارد نکنند و به محض عادت کردن به جای قرارگیری آن‌‍ها، بدون نگاه کردن به اسپیکر می‌توانید دکمه مورد نظرتان را پیدا کنید. 

به علت وزن بالایی که این اسپیکر دارد، در اثر پخش اصوات بیس اسپیکر تکان نخواهد خود. همچنین به علت لاستیکی بودن پایه‌ها، در اثر برخورد اتفاقی نیز دستگاه تکان نخواهد خورد.

نورپردازی اسپیکر هارمن کاردن آئورا ۳

قسمت پایینی اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 طراحی مواج زیبایی دارد. این طراحی تنها برای زیبا‌تر شدن ظاهر اسپیکر نیست و این راه خروجی جریان هوایی است که در اثر پخش صدای بیس تولید می‌شود. برای زیبایی بیشتر همچنین نور سفید رنگی در این قسمت قرار گرفته است. البته رفتار این نور هیچ رابطه‌ای با پخش موسیقی ندارد ولی به اشکال زیبایی درون اسپیکر نورهایی تابیده می‌شود و به زیبایی آن می‌افزاید.

سیستم برق‌رسانی

این اسپیکر برای تامین انرژی خود از برق مستقیم استفاده می‌کند که با توجه به وزن و ابعاد دستگاه، نیازی به استفاده از باتری داخلی در آن وجود ندارد و یک اسپیکر کاملا رومیزی محسوب می‌شود.

اتصالات

این اسپیکر دارای پورت AUX ۳.۵ میلی‌متری و همچنین اتصال از طریق بلوتوث است. به طور حتم اکثر کاربران از پورت AUX استفاده نمی‌کنند و اتصال از طریق بلوتوث روش پرطرفدارتری در استفاده از این نوع اسپیکرها است. به علت وجود بلوتوث ورژن 4.2 در این اسپیکر، اصوات بدون تاخیر و در بیت‌ریت بالا قابل پخش هستند و می‌توانید با استفاده از این اسپیکر فیلم هم بدون ناهماهنگی در صدا و تصویر تماشا کنید.

راه‌اندازی اسپیکر Aura Studio 3

راه‌اندازی اسپیکر Harman Kardon Aura studio 3 بسیار آسان است، تنها نیاز است که کابل برق را به اسپیکر متصل کنید و دکمه بلوتوث را برای سینک کردن اسپیکر با گوشی خود فشار دهید و در گوشی هوشمندتان نیز اسپیکر را پیدا کنید. 

همانطور که قبل‌تر در متن ذکر شده است، به‌محض اینکه جای دکمه‌های اسپیکر را یاد بگیرید، برای لمس آن‌ها حتی نیاز به نگاه کردن به اسپیکر نیز نخواهید داشت.

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
5832

مشخصات

توان خروجی
۱۳۰ وات
بازه فرکانس پاسخ‌دهی
۴۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
بلوتوث
دارد
NFC
ندارد
AUX
ندارد
ورودی میکروفن
ندارد
USB با قابلیت شارژدهی
ندارد
درگاه کارت حافظه
ندارد
باتری داخلی
ندارد
ابعاد
۲۸۳×۲۳۲×۲۳۲ میلی‌متر
وزن
۳.۴ کیلوگرم
نظرات
نظری ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

توان خروجی
۱۳۰ وات
بازه فرکانس پاسخ‌دهی
۴۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
بلوتوث
NFC
AUX
ورودی میکروفن
USB با قابلیت شارژدهی
درگاه کارت حافظه
باتری داخلی
ابعاد
۲۸۳×۲۳۲×۲۳۲ میلی‌متر
وزن
۳.۴ کیلوگرم
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید