آیفون در سال ۲۰۱۷، کلید فیزیکی «هوم» نخواهد داشت

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

روز گذشته، بلومبرگ تایید کرد که آیفون هایی که سال آینده معرفی می شوند، فاقد دکمه فیزیکی «هوم» هستند. همانطور که گزارشات قبلی خبر داده اند، این کمپانی اهل کوپرتینو قصد دارد نسل هشتم اسمارت فون هایش را «آیفون ۸» نامگذاری کند؛ همچنین موبایل مورد بحث، از طراحی متفاوت تری نسبت به نسل های قبلی اش برخوردار خواهد شد که مهمترینش پنل اولد خمیده ایست که قرار است دکمه هوم و دوربین جلو را هم در خود مستتر کند. قابلبیت تاچ آیدی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در آیفون و آیپدهای اپل ظاهر شد، همواره یکی از بی نقص ترین ها در مقایسه با رقیبانش بوده و حالا با مهاجرتش به لایه ای زیرین ، این وظیفه صفحه نمایش است تا اثر انگشت کاربر را تشخیص دهد.


نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

جانی آیو، مدیر واحد طراحی در کمپانی مورد بحث، می گوید که همواره میخواسته آیفونی طراحی کند که مانند یک صفحه تمام شیشه ای به نظر بیاید و از نظر او، سال ۲۰۱۷ که دهمین سال ظهور آیفون محسوب می شود، بهترین زمان برای حقیقت یافتن این خواسته است.

یکی دیگر از تغییراتی که در گوشی هوشمند سال آینده اعمال خواهد شد اینست که کمپانی سازنده دیگر قصد ندارد از آلومنیوم برای ساخت بدنه بهره ببرد و شیشه را جایگزین آن خواهد کرد. این اقدام تاثیر چشمگیری در یکپارچه تر به نظر رسیدن بدنه ی گوشی یاد شده خواهد داشت. علاوه بر این، آیفون ۸ ممکن است از فناوری شارژ بی سیم بهره مند باشد و یک سری قابلیت های بیومتریک از قبیل اسکن عنبیه چشم یا تشخیص چهره هم به آن افزوده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.