آیفون های مدل ۲۰۱۷ از بدنه ی شیشه ای با چهارچوبی فلزی بهره می برند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

تحلیلگر ارشد موسسه KGI، آقای مینگ چی کو در آخرین اظهاراتش در رابطه با صف آرایی پرچمداران اپل در سال ۲۰۱۷، عنوان می کند که استقبال چشمگیر از رنگ مشکی براق، اپل را بر این می دارد که سال آینده از فناوری شیشه در تولید بدنه اسمارت فون هایش بهره ببرد. وی دلیل این موضوع را براق و خوش جلاتر بودن شیشه نسبت به فلز اعلام می کند.


به نظر آقای کو، کمپانی های رقیب نیز سال آینده به سراغ همین طراحی می روند و در نتیجه ممکن است پیش از رونمایی مدل های جدید آیفون، شاهد حضور محصولات سایر برندها با بدنه ای تمام شیشه ای باشیم. وی همچنین معتقد است اپل باید از اتفاق امسال درس بگیرد و همان ابتدا اسمارت فون هایش را به تعداد بالا سفارش دهد، تا مانند آیفون ۷ پلاس جت بلک، در همان روزهای نخست با کمبود موجودی روبرو نشود. وی در ادامه اشاره می کند که بهره گیری از شیشه در عین زیبایی و شفافیت، بدنه ای مقاوم تر به خط و خش را فراهم می کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۶

تحلیلگر KGI می گوید با در نظر گرفتن سختی های تولید کلان و همچنین نتایج تست سقوط، اپل ترجیح می دهد پنل نمایشی آیفون های بعدی مانند سری ۶s از خمیدگی ۲.۵ بعدی بهره ببرند. کو پیش از این اشاره کرده بود که اپل یک مدل خاص از آیفون را در دست طراحی دارد که از صفحه نمایش OLED و خمیده ۵.۸ اینچی برخوردار است و با بدنه ای تمام شیشه ای طراحی شده است؛ وی در گزارش جدید خود عنوان می کند که این مدل صرفا به عنوان مدل خاص و گرانقیمت روانه بازار می شود و سایر آیفون ها مانند گذشته از صفحه ۴.۸ و ۵.۵ اینچی با فناوری LCD تولید می شوند.

آقای کو می گوید اپل برای تقویت بدنه ی شیشه ای ناگزیر است از نوعی فلز بهره بجوید. به اعتقاد وی مدل گرانقیمت دارای یک چهارچوب تمام استیل خواهد بود که قیمت بالاتر و  زیبایی چشم نواز تری دارد و در سایر مدل ها برای کنترل قیمت از چهارجوب آلومنیومی استفاده می شود. مطابق با اظهارات مینگ چی کو، اپل تولید کلیه های مدل های ویژه با قاب استیل را به کمپانی فاکسکان واگذار می کند در همین حین شرکت های کورنینگ به همراه لنز تکنولوژی و بیل کریستال کار ساخت شیشه و بدنه اسمارت فون یاد شده را آغاز خواهندکرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.