آیفون ۷ به سرعت جیلبریک شد، اما متد و فایل هایش هنوز منتشر نشده

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

در حالی که هنوز مدت زیادی از عرضه آیفون ۷ و ۷ پلاس نگذشته و بسیاری از کاربران همچنان منتظر دریافت خرید خود هستند، «لوکا تدسکو» (Luca Tedesco) هکر، توسعه دهنده و متخصص امنیتی دنیای وب، با انتشار عکسی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که این دو تلفن هوشمند به صورت پایدار جیلبریک شده است.


تدسکو تصویری را در حساب کاربری توییتر خود منتشر ساخته که یک آیفون ۷ مشکی را در حال اجرای نسخه ۱.۱.۲۶ فروشگاه سایدیا را در iOS 10.0.1 به نمایش می گذارد.

cs3ba3oweaahofr

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

نکته جالب اینجاست که این توسعه دهنده ایتالیایی فعلاً متد انجام کار و فایل های مرتبط به آن را منتشر نساخته و شاید قصد چنین کاری را نیز نداشته باشد. او مدتیست جهت انجام برخی تحقیقات در خصوص امنیت موبایل ها، در بحث جیلبریک آیفون ۷ وارد شده است.

با همه این ها، همین که انجام این جیلبریک تایید شده، می تواند سبب خوشنودی بسیاری از کاربران آیفون جدید اپل باشد، به خصوص برای کسانی که از محدودیت های تحمیلی اهالی کوپرتینو دل خوشی ندارند.

جیلبریک سیستم عامل iOS این امکان را برای کاربران فراهم می کند که اپلیکیشن هایی را خارج از استور رسمی اپل نصب نمایند. ضمن این که دسترسی بسیار بالاتری به هسته سیستم عامل را برای توسعه دهندگان نیز فراهم می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.