اپل نرم افزار های سری iWork را آپدیت کرد؛ امکان کار همزمان روی اسناد و قابلیت های دیگر

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

پس از عرضه جدیدترین نسخه سیستم عامل رایان های مک توسط اپل، این شرکت نرم افزارهای مجموعه iWork، یعنی Pages ،Keynote و Numbers را با قابلیت های جدید به روز رسانی کرد.


یکی از جدیدترین امکاناتی که در نسخه جدید این اپلیکیشن های پرکاربر اضافه شده، امکان کار همزمان چند نفر روی یک سند است. این قابلیت را اپل برای اولین بار در جریان رونمایی از آیفون های جدید به نمایش گذاشت و برای نسختین با در اپلیکیشن های iWork در سیستم عامل iOS شاهد در دسترس قرار گرفتن آنها بودیم.

حالا و با عرضه این قابلیت در سیستم عامل macOS، چند نفر از طریق رایانه های مک، آیپد و آیفون و حتی سرویس iCloud در مرورگر، می توانند به طور همزمان روی یک سند کار کنند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۶

علاوه بر این، میدان طیف رنگی در دسترس این اپلیکیشن ها همزمان با ارتقای این ویژگی در نمایشگر محصولات جدید اپل، وسیع تر شده است. ضمن این که حالا می توان در هرکدام از این نرم افزارها، چند سند را در یک پنجره و در تب های مجزا باز و روی آنها کار کرد.

اپلیکیشن Keynote (معادل پاور پوینت در مجموعه آفیس مایکروسافت) نیز یک قابلیت جذاب دریافت کرده است؛ از این پس می توانید با استفاده از «Keynote Live» ارائه های خود را به صورت آنلاین برای کاربران دلخواه خود در رایانه های مک، آیپدها و آیفون ها و البته وبسایت «iCloud.com» به نمایش بگذارید.

جدیدترین نسخه نرم افزارهای مجموعه iWork اپل در حال حاضر از طریق فروشگاه نرم افزاری اپل استور قابل دریافت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.