کتاب تاریخچه ۲۰ سال طراحی محصولات اپل منتشر شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۱ دقیقه

طراحی یکی از شاخصه های اصلی و شاید مهمترین ویژگی متمایز کننده ساخته های شرکت اپل بوده و هست. حالا این کمپانی کتابی را با مرور بر تاریخچه ۲۰ ساله طراحی محصولات خود منتشر ساخته. این کتاب در دو نسخه متفاوت به قیمت های ۱۹۹ و ۲۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.


این کتاب تاریخچه طراحی محصولات شرکت کالیفرنیایی در دوره حضور مجدد استیو جابز و دقیقاً از زمان تولید iMac در سال ۱۹۹۸ تا عرضه Apple Pencil در سال ۲۰۱۵ را شامل می شود و بیش از ۴۵۰ عکس با کیفیت از تمامی محصولات ساخته شده در خلال این مدت، از جمه انواع آیفون، آیپد، آیپاد مک بوک ها و . . . را شامل می شود.

نام این کتاب از روی عبارت مشهور «Designed by Apple in California» که در پشت تمام محصولات این شرکت درج می شود گرفته شده و نویسنده آن را به استیو جابز فقید تقدیم کرده است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

اندرو زوکرمن (Andrew Zuckerman) در طی حدود ۸ سال تمام عکس های این مجموعه را به ثبت رسانده و نکته جالب اینجاست که ناشر این کتاب نیز خود شرکت اپل است، نه هیچ ناشر همکار دیگری. علاوه بر این، فروش آن نیز تنها از طریق وبسایت Apple.com و فقط در کشورهای آمریکا، انگلیس، استرالیا، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، کره جنوبی، تایوان و البته برخی فروشگاه های فیزیکی منتخب این شرکت به انجام خواهد رسید.

کتاب تاریخچه ۲۰ سال طراحی در اپل یا «Designed by Apple in California» در دو قطع و با قیمت های ۱۹۹ و ۲۹۹ به صورت تمام رنگی به فروش خواهد رسید.

designed-by-apple-in-california-2 designed-by-apple-in-california-5 designed-by-apple-in-california-11

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.