ابعاد باتری و صفحه نمایش اپل واچ ۲ در مقایسه با نسل قبلی

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

در گزارشی که چند روز پیش به نقل از وب سایت Byte منتشر شد، دیدیم که نسل دوم ساعت هوشمند اپل از ضخامت کمتر و در عین حال عمر باتری بیشتری برخوردار است. همین منبع، امروز به مقایسه دقیق تر اجزاء دو نسل از اپل واچ پرداخته و اطلاعات ریزتری را منتشر کرده که در نهایت باریک تر بودن مدل جدید و افزایش ابعاد باتری را تایید می کند.


اندازه گیری صفحه نمایش، روی ضخیم ترین و باریک ترین قسمت هر دو صفحه انجام شده و بر اساس گزارش Byte، پر ضخامت ترین قسمت نسل دوم اپل واچ، ۲.۸۶ میلیمتر و باریک ترین قسمت آن، ۲.۱۲ میلیمتر است؛ در حالی که بخش های یاد شده برای نسل اول به ترتیب ۳.۵۷ و ۲.۹۹ میلیمتر ثبت شده اند که این نتایج، باریک تر بودن قابل توجه اپل واچ ۲ را تایید می کنند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۱

وب سایت مورد بحث، طول و عرض صفحه نمایش ها را نیز اندازه گرفته و نتیجه به این صورت بوده که پنل اپل واچ دو، ۳۹.۴۷ در ۳۳.۴۳ میلیمتر اندازه گیری شده که در مقایسه با نسل اول ساعت مذکور با طول و عرض ۳۸.۷۴ در ۳۲.۶۵ ، کمی بزرگتر به نظر می رسد. این ابعاد سنجی که بر روی باتری های هر دو نسل از اپل واچ هم صورت گرفته اند، از افزایش محسوس ابعاد باتری نسل جدید، نسبت به مدل دو سال پیش خبر می دهند. این موضوع تاییدی است بر گزارشات پیشین مبنی بر اینکه اپل واچ ۲ برای تسریع بخشیدن به عملکرد خود به باتری قوی تر احتیاج دارد.

بر اساس گزارش قبلی همین منبع، عمر باتری اپل واچ ۲ در مدل ۴۲ میلیمتری، تا ۳۵.۷ درصد افزایش پیدا کرده، به این معنی که احتمالا یک باتری ۳۳۴ میلی آمپری در گجت یاد شده، تعبیه شده است. از دیگر اجزایی که در گزارش جدید مورد بررسی قرار گرفته اند می توان به یک واشر دورگیری اشاره کرد که شکلی دایره ای دارد و به احتمال زیاد برای مقاومت بیشتر ساعت به آب، به کار گرفته شده است.

معرفی نسل تازه ای از ساعت هوشمند اپل، آنهم پس از گذشت دو سال، قسمت مهمی از مراسم امشب به شمار می رود و بر مبنای گزارشات منتشر شده، علی رغم بهبود های اعمال شده در برخی از اجزاء این گجت هوشمند، طراحی و نمای کلی آن با نسل قبلی، تفاوتی نخواهد داشت.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.