برای اتصال آیفون ها به مک بوک جدید نیاز به یک دانگل ۲۵ دلاری هست

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

بالاخره انتظارها به سر آمد و اپل از نسل تازه مک بوک هایش رونمایی کرد. این محصولات تازه با چندین قابلیت جدید روانه بازار خواهند شد، اما در عین حال حاوی یک خبر بد برای مالکان آیفون ها و حتی بسیاری از موبایل های اندرویدی هستند، این که مک بوک پروهای جدید درگاه USB معمولی ندارند.


اپل برای مک بوک پروهای خود ۴ درگاه تاندربولت ۳ و USB Type-C در نظر گرفته است، بنابراین نمی توانید آیفون های خود را با استفاده از کابل USB همراهشان به این لپ تاپ ها متصل کنید و برای این کار به یک دانگل مبدل لایتنینگ یا US‌‌B نسل ۲ یا ۳ به USB Type-C نیاز خواهید داشت.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۶۴

دانگل مذکور با قیمت ۲۵ دلار از فروشگاه اپل استور قابل خریداری است. با کمک این کابل یک متری، هم می توانید آیفون خود را با استفاده از مک بوک پرو شارژ کنید، هم این که به انتقال فایل مابین دو دستگاه بپردازید. مدل دو متری این کابل نیز ۳۵ دلار قیمت خواهد داشت.

به نظر می آید اپل این طور فرض کرده که تعداد افرادی که تمایل دارند انتقال اطلاعات بین آیفون و مک بوک پرو را از طریق کابل انجام دهند زیاد نخواهد بود و بیشتر افراد اتصال وافای از طریق ایر پلی را ترجیح خواهند داد، اما به طور قطع کسانی که در کنار مک بوک پروی خود از یک موبایل یا تبلت اندوریدی استفاده می کنند، چندان از این استدلال قانع نخواهند کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.