بهترین هدفون‌های اپل برای تولیدکنندگان محتوا

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۳ دقیقه

تولیدکنندگان محتوا می‌توانند از هدفون‌های اپل به‌صورت یکپارچه در اکوسیستم محصولات این شرکت استفاده کنند. اگرچه کیفیت ضبط صدای این هدفون‌ها به‌خوبی میکروفن‌های حرفه‌ای نیست، اما کار کاربر را بسیار راحت می‌کنند. در ادامه به بهترین انتخاب‌ها برای یوتیوبرها، سازندگان پادکست و انواع دیگر محتوا می‌پردازیم.

ایرپاد پرو ۲؛ بهترین گزینه برای سفر

تولید محتوای باکیفیت به‌هنگام سفر، چالش‌های خودش را دارد. اما ایرپادز پرو ۲ کارایی بسیار بالایی دارد؛ به‌خصوص با به‌کارگیری فناوری Adaptive Audio در iOS 17. اگر یک فرد پرمشغله هستید که دائم در حال رفت‌آمد و سفر هستید، خرید AirPods pro 2 می‌تواند بسیاری از مشکلات شما را حل کند.

ایرپاد پرو ۲ علاوه بر کارامد بودن، قدرتمند هم است. می‌توانید با جفت کردن این هدفون‌ها با دستگاه اپل خود، از آن‌ها به‌عنوان میکروفن استفاده کنید و به تولید محتوای صوتی یا ویدیویی بپردازید.

این هدفون توگوشی مجهز به نویز کنسلینگ است که به‌صورت هوشمند صدای اطراف را حذف می‌کند تا صدا شفاف‌تر به گوش کاربر برسد. ایرپاد پرو ۲ با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه می‌شود، اما خیلی از اوقات می‌توانید آن را در دوره تخفیف با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار خریداری کنید.

Apple AirPods Max، بهترین انتخاب برای راحتی

ایرپاد مکس با راحتی استفاده و کارایی و کیفیت بالا، می‌تواند یک تجربه بدون روان و بدون مزاحمت را برای تولیدکنندگان محتوا به همراه داشته باشد. این هدفون به‌صورت یکپارچه با آیفون، آیپد یا مک کار می‌کند و می‌توانید سریع و راحت بین دستگاه‌ها سوییچ کنید؛ فقط کافی است یک اپل آی‌دی برای آی‌کلاود داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ایرپاد مکس، مجهز بودن به درایورهای ۴۰ میلی‌متر در هر طرف است. این ویژگی باعث می‌شود یک صدای غنی با بیس بالا، صداهای میانه دقیق و صداهای بالای شفاف داشته‌باشیم. این امکانات مناسب زمانی است که بعد از ضبط صدا و ویدیو می‌خواهید صدای ضبط‌شده را تست کنید.

از AirPods Max می‌توانید به‌عنوان یک میکروفن برای ضبط صدا نیز استفاده کنید. برای جلوگیری از تأخیر صدا می‌توانید یک کابل صوتی ۳.۵ میلی‌متری لایتنینگ تهیه کنید و ایرپاد مکس خود را به یک مک‌استودیو یا یک لپ‌تاپ مک ۲۰۲۱ یا جدیدتر متصل کنید.

بافت توری قسمت بالایی هدفون باعث کاهش فشار روی سر می‌شود. بالشتک‌ها نیز  از مموری‌فوم ساخته شده‌اند که این متریال، هم نقش حائل صدا را بازی می‌کند و هم باعث می‌شود استفاده از هدفون راحت‌تر باشد. این مدل هدفون را می‌توانید از اینجا خریداری کنید.

Beats Studio3؛ مناسب‌ترین قیمت

بیت‌استودیوی ۳ یک هدفون روگوشی با قیمت مناسب است. با این‌که این محصول در سال ۲۰۱۷ عرضه شده‌است، اما همچنان کیفیت خوبی دارد و به‌راحتی با محصولات دیگر اپل کار می‌کند.

یکی از امتیازهای Beats Studio 3 مجهز بودن به چیپ W1 است. این چیپ دستگاه را قادر می‌سازد از امکان Rapid Bluetooth Pairing استفاده کند که این امر سوییچ کردن بین دستگاه‌های مختلف را بسیار سریع می‌کند.

برای تولید محتوا، می‌توانید از میکروفن‌های داخلی این دستگاه برای ضبط صدای روی ویدیو یا توضیحات صوتی روی ویدیو که بعد از ضبط به آن اضافه می‌شود، استفاده کنید. این هدفون با قیمت ۱۶۹ دلار در آمازون در دسترس است.

Beats Fit Pro؛ سبک زندگی پرتحرک

بیتس‌فیت پرو باعث می‌شود که دیگر موقع ضبط ویدیوی آموزش ورزش یا رقص نگران افتادن هدفون‌ها از گوش‌هایتان نباشید. طراحی این هدفون به‌صورتی است که در شیارهای گوش کاربر جا می‌گیرد تا هیچ تحرکی باعث افتادن هدفون از گوش نشود. فیت‌پرو نسبت به رطوبت حاصل از تعرق نیز مقاوم است.

این هدفون به چیپ H1 مجهز است که باعث می‌شود خیلی از قابلیت‌های ایرپاد پرو را داشته باشد. نویز کنسلینگ، صدای فراگیر و Adaptive EQ برای صداهای سفارشی‌سازی‌شده از جمله این قابلیت‌ها هستند.

شما می‌توانید از بیتس فیت‌پرو به‌عنوان یک میکروفن بی‌سیم برای ضبط صدا استفاده کنید. این مدل دارای میکروفن‌های داخلی است که از طریق بلوتوث متصل می‌شوند. این هدفون را می‌توانید از اینجا خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.