به احتمال زیاد آپدیت ۱۰.۱ سیستم عامل iOS روز ۴ آبان منتشر می شود

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

کاربران بسیاری انتظار انتشار نسخه ۱۰.۱ سیستم عامل iOS را برای آیفون ها می کشند، چرا که علاوه بر آپدیت های ریز و درشت پایدارساز و رفع باگ، قرار است طی آن «حالت پرتره» (Portrait mode) نیز در دسترس کاربران آیفون ۷ پلاس قرار گیرد. با استفاده از این قابلیت می توان با ایجاد «افکت بوکه» عکس هایی با پس زمینه تار به ثبت رساند. امکانی که با این کیفیت تا کنون تنها در دوربین های حرفه ای در دسترس بوده است.


screen-shot-2016-09-07-at-2-19-46-pm

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۸

اپل هنوز تاریخ انتشار این به روز رسانی را اعلام نکرده، اما شواهدی به دست آمده که احتمال انتشار آن در روز ۲۵ اکتبر (۴ آبان) را تقویت می کند. شاهد چنین ادعایی از کشور ژاپن می آید، جایی که اپراتور مشهور «DoCoMo» و همچنین شرکت حمل و نقل ریلی «JR»  اعلام کرده اند که در این روز برای چند ساعت قادر به سرویس دهی نخواهند بود.

لازم به ذکر است که این دو شرکت پیش از این اعلام کرده بودند که به محض آپدیت قابلیت های جدید  سیستم پرداخت «Apple Pay» در آپدیت iOS 10.1، پشتیبانی از آن را به سرویس های خود خواهند افزود. بنابراین به نظر می رسد زمان از دسترس خارج شدن سرویس های این دو کمپانی برای تعمیرات، با عرضه آپدیت جدید سیستم عامل موبایل اپل یکی باشد.

در هر حال این اطلاعات هنوز رسمی نیستند و اپل قبل تر این تنها به اعلام «پاییز امسال» به عنوان تاریخ تقریبی عرضه این به روز رسانی اشاره کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.