به زودی اپلیکیشن مستقل پشتیبانی اپل برای iOS عرضه می شود

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل در روزهای آینده اپلیکیشن تازه ای را برای آیفون هایش منتشر می سازد. این اپلیکیشن که «Apple Support» نام دارد قرار است شیوه پشتیبانی محصولات و ارتباط مشتریان با این شرکت را بیش از پیش تسهیل نماید.


اپ مذکور فعلاً تنها در اپ استور کشور هلند در دسترس قرار گرفته است، اما مطمئناً خیلی زود در سایر نقاط دنیا نیز قابل دریافت خواهد بود.

در این نرم افزار، تمام خدمات و بخش هایی که به نحوی به پشتیبانی محصولات و سرویس ها مربوط می شوند در یک جا جمع آوری و دسته بندی شده اند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۸

در صفحه اول Apple Support فهرست تمام آی دیوایس هایی که به نام شما خریداری شده اند با تمام جزئیات چون زمان خرید، مدل و . . . درج شده است. بسته به این که چه محصولاتی در لیست مذکور حاضر باشند، اپل برخی از مقالات راهنمای استفاده صحیح را در قالب بخش “How To” در اختیار کاربر قرار می دهد.

همان طور که از یک پلتفرم پشتیبانی انتظار می رود، شما می توانید از طریق این اپ با بخش پشتیبانی نرم افزار و سخت افزار اپل به گفتگو بپردازید و وقت قبلی خود را برای مراجعه به فروشگاه های فیزیکی این کمپانی برای انجام انجام تعمیرات تنظیم نمایید.

در بخش تاریخچه Apple Support نیز می توانید فهرستی کامل از تمام سوالات و مسائلی را که پیش از این با بخش خدمات پس از فروش کمپانی در میان گذاشته و پاسخ آن را دریافت نموده اید را مشاهده نمایید. ضمن این که قرار های Genius Bar در محل اپل استورها نیز از طریق همین اپلیکیشن قابل تنظیم خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.