بیش از ۱۰۰ اموجی جدید به iOS 10 اضافه می شود

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

اپل امروز اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ اموجی جدید به iOS 10 اضافه خواهد شد. به این ترتیب، کاربران آیپد و آیفون می توانند در انتهای شهریور ماه و پس از ارائه نسخه نهایی iOS 10 از سوی اپل، آیفون و آیپد خود را به سیستم عامل تازه آپدیت کرده و از اموجی یا صورتک های جدید نیز بهره مند شوند.


اموجی های جدید، در برگیرنده شخصیت های تازه هستند و قرار است تنوع جنسیتی را در میان اموجی ها بالاتر ببرند. پیش از این، بیشتر مشاغلی که در این تصویرک ها دیده می شد، مربوط به مردان بود ولی اکنون اپل تلاش کرده تا شغل هایی که در دنیای اموجی ها تشریح شده اند را به شخصیت خانم ها نیز تعمیم دهد تا بدین شکل، خانم ها نیز قادر شوند از صورتک های مرتبط با شغل ها استفاده نمایند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

اپل در وب سایت خود به همین مناسبت نوشته است: «بیش از یک صد اموجی جدید که در برگیرنده شخصیت های تازه هستند در پاییز و با iOS 10 به دست کاربران آیفون و آیپد می رسند. در این آپدیت، اموجی خانم های ورزشکار و مشاغل حرفه ای گنجانده شده و برخی موارد محبوب نیز بازطراحی شده اند.»

اپل همچنین خبر می دهد که در ادامه، با «کنسرسیوم یونیکد» (سازمان توسعه دهنده اموجی ها) همکاری تنگاتنگی خواهد داشت تا اموجی هایی که تا کنون صرفا آقایان را نشان داده بودند، نشانگر خانم ها و تنوع رنگ پوستی افراد نیز باشند. در تصویر فوق، برخی از این اموجی های جدید را مشاهده می فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.