تصاویری واضح و با کیفیت از آیفون ۷ طلایی

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

هر چه به زمان معرفی آیفون های سال ۲۰۱۶ اپل نزدیک می شویم، حجم اخبار و اطلاعات و تصاویر در مورد این تلفن های هوشمند بیشتر و بیشتر می شود.


در ادامه این موج از انتشار اطلاعات، وبسایت که «Topp Ten» که پیش از این تصاویر ماکتی از آیفون ۷ به رنگ آبی را در فضای اینترنت منتشر کرده بود، حالا با مجموعه ای از عکس های جدید و واضح از آیفون ۷ و ۷ پلاس به رنگ طلایی بازگشته است.

عکس های با کیفیت منتشر شده، این بار واقعی تر به نظر می رسند و نمایی مشخص از پشت و جلوی نسل جدید تلفن های هوشمند اپل را به نمایش می گذارند.

همه ویژگی های ظاهری این دو موبایل مطابق اخبار و شایعاتی است که پیش از این شنیده بودیم. از لنز بزرگ تر برای آیفون ۷ تا دوربین با لنز دوگانه برای آیفون ۷ پلاس. خطوط آنتن دیگر آن چنان به چشم نمی آیند و به لبه های بالا و پایین منتقل شده اند. همین امر نمایی یک دست تر و شکیل تر را برای این موبایل ها فراهم آورده است. ضمن این که بیرون زدگی لنز دوربین نیز نسبت به مدل های سال قبل با کاهش مواجه شده.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

در ماه های گذشته، هر از چند گاهی شایعاتی به گوش می رسید مبنی بر این که قرار است کمپانی کالیفرنیایی در آیفون ۷ دکمه فیزیکی هوم را با یک دکمه لمسی مجهز به فناوری فورس تاچ جایگزین کند، اما تصاویر تازه نشان می دهد که نمای این دکمه درست به مانند گذشته است.

صرف نظر از همه این تغییرات، آیفون های ۷ و ۷ پلاس شباهت زیادی با مدل های ۶s و ۶s پلاس موجود در بازار دارند. برخی معتقدند اپل همه درستاوردهایش را در این مدل رو نخواهد کرد، بلکه قرار است در عوض آیفون سال ۲۰۱۷ را با طراحی متحول شده و ویژگی های متعدد و جذاب، روانه بازار کند.

در آخر نیز باید اشاره کرد که عکس های تازه منتشر شده از زوایایی گرفته شده اند که نمی توان از روی آنها در خصوص حذف جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و جایگزینی آن با اسپیکر دوم، اظهار نظر کرد.

iPhone-7-lsa-pic-w600 iPhone-lsa-image-2-w600

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.