ویدیو: دومین مجتمع از مقر جدید اپل نیز در حال تکمیل است

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

بعد از گذشت حدود یک ماه از آخرین تصاویر هوایی که از مقر جدید اپل منتشر شده بود، حالا به تازگی ویدیویی دیگر به وسیله پهپاد «Inspire 1 Pro» محصول DJI به ثبت رسیده که نشان می دهد ساختمان دوم این مجموعه نیز تکمیل شده و کارگران مشغول نصب پنل های خورشیدی روی سقف آن هستند.


با نصب شیشه های نما در دو طرف بنای حلقوی مقر اپل و پیشرفت عملیات محوطه سازی، ایده و آرزوی استیو جابز هر روز به محقق شدن نزدیک تر می شود.

از دیگر بناهایی که می شود از روی این تصاویر در حال تکمیل بودن آنها را متوجه شویم، می توان به یکی از ساختمان های بخش فوق امنیتی تحقیق و توسعه، گاراژی به ظرفیت ۸۰۰۰ خودرو و سالن اجتماعات زیرزمینی اشاره کرد.

همان طور که اشاره کردیم، به تدریج که کل مجموعه حلقوی ساختمان های اصلی در حال تکمیل هستند، فعالیت های فراوانی نیز برای محوطه سازی در دست انجام است. حالا می توانیم تا حدود شکل کلی باغی که قرار است در محوطه دایره ای شکل محصور میان ساختمان ها بنا شود را ببینیم.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

اپل قصد دارد در کل این مجموعه و زمین های اطراف بیش از ۷۰۰۰ اصله درخت از ۳۰۰ گونه مختلف را بکارد. فضاهایی برای انجام ورزش های پیاده روی و زمین های ورزشی برای برخی رشته های دیگر را نیز نباید فراموش کرد.

محل احداث دریاچه ها و آبگیرهای کوچک و بزرگ چه در محوطه بیرونی و چه در حلقه داخلی در حال گودبرداری هستند و از حالا می توان با توجه به این تصاویر زیبایی بی نظیر این مجموعه رویایی را در ذهن تصور کرد.

قرار بود این پروژه در انتهای سال جاری به پایان برسد، اما به دلیل پاره ای مشکلات افتتاح آن تا اوایل سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاده است.

تماشای ویدیو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.