دو تن از مقامات ارشد اپل ۱۰ میلیون دلار از سهام شخصی خود در این شرکت را فروختند

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

دو نفر از مقامات ارشد کمپانی اپل، شامل آرتور لوینسون (Arthur Levinson) عضو هیئت مدیره و مشاور ارشد بروس سوِل (Bruce Sewell)، به تازگی معادل ۱۰.۱ میلیون دلار از سهام خود در این شرکت را به فروش رسانده اند. به نظر می رسد افت قابل توجه سهام اپل به دنبال کاهش محسوس فروش آیفون های این شرکت، علت اصلی چنین اقدامی از طرف این دو چهره نسبتاً مشهور باشد.


سول از سال ۲۰۰۹ تا کنون به عنوان مشاور ارشد کمپانی کالیفرنیایی مشغول به کار بوده و در برخی دعاوی حقوقی این شرکت نقش بسزایی داشته است. او کسی بود که از طرف اپل در جلسه استماع وزارت دادگستری آمریکا در خصوص رمزگشایی اطلاعات آیفون سن برناردینو شرکت گزید و از سیاست های کمپانی متبوعش در مقابل درخواست های پلیس فدرال دفاع نمود.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۷

لوینسون نیز به عنوان عضو هیئت مدیره از سال ۲۰۰۰ در اپل حضور دارد و از سال ۲۰۱۱ سمت رئیس این هیئت را در اختیار داشته است. او همچنین سمت مدیرعاملی کمپانی Calico، به عنوان یکی از زیرمجموعه های هولدینگ آلفابت، را نیز بر عهده دارد. شرکتی که در خصوص فناوری های ارتقای کیفیت زندگی و سلامت انسان ها فعالیت می کند.

شاید فروش ۱۰ میلیون دلاری سهم این دو شخص در مقابل ثروت اپل رقمی ناچیز به شمار بیاید، اما به خوبی میزان نگرانی سهامداران از وضع آینده این شرکت را به نمایش می گذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.