شایعات مرتبط با مک بوک بالا گرفت؛ مدل‌های Pro جدید در اکتبر رونمایی می‌شوند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل در جریان آخرین رویداد خود صرفا دو محصول را بروزرسانی کرد، آیفون و اپل واچ. حال آنکه گفته می شود کار به همین جا ختم نخواهد شد و اپل تا قبل از سال نو میلادی دستی به روی مک بوک ها نیز خواهد کشید.


درهمین رابطه وب سایت خبری مک روزمرز گزارش می دهد اپل در حال بررسی مک او اس سیراست که قرار است بیشترین هماهنگی را با مک بوک های جدید داشته باشد. اپل می‌خواهد از این بابت اطمینان پیدا کند که سخت افزار جدید به خوبی با سیستم عامل یاد شده هماهنگ است.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۷۵

پیش از این منابع موثقی همچون بلومبرگ و ۹To5Mac اشاره کردند که لپ تاپ های مدل پرو از یک نوار OLED لمسی در بالای صفحه کلید بهره می برند که جایگزین کلیدهای فانکشن فعلی خواهد شد. از آنجایی که دکمه های نوار یاد شده می بایست با عملکرد هر برنامه ای که باز است تغییر کنند، لازم است اپل پیش از معرفی مک بوک پرو، سیستم عامل تازه‌اش را از این حیث به طور کامل بررسی کند. همچنین براساس شنیده های قبلی انتظار می رود مدل های ۱۵ اینچی مک بوک پرو از پردازنده های گرافیکی پولاریس AMD بهره ببرند.

مطابق با گزارش ها، اپل قصد دارد مک بوک ایر را نیز به پورت USC نوع C تجهیز کند. همچنین iMac های جدید ممکن است از چیپ ست‌های مجتمع AMD و پنل های نمایش ۵k ساخت LG برخوردار باشند.

لازم است اشاره کنیم تا به اینجا قصد اپل از نحوه رونمایی محصولات یاد شده مشخص نشده. شرکت کالیفرنیایی ممکن است از تمامی محصولات بروزشده در طی یک رویداد رسانه‌ای پرده بردارد یا اینکه بی سر و صدا آن ها را در وب سایت شرکتش قرار دهد و همزمان روانه فروشگاه های خرده فروشی اش نماید. ضمنا تا کنون هیچ خبر یا شایعه ای در رابطه با رایانه های مک پرو و مک مینی انتشار نیافته، پس به احتمال زیاد، دستگاه های یاد شده مشمول بروزرسانی نخواهند شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.