شرکت «کورنینگ» از جدیدترین محصولش که در گجت های پوشیدنی کاربرد دارد، پرده برداشت

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

شرکت «کورنینگ» که در حوزه طراحی و تولید انواع شیشه فعال است، محصول جدیدش را با نام « گوریلا گلس SR+» معرفی کرد؛ محصول یاد شده نتیجه تلاش های کمپانی مذکور بر روی پروژه ای به نام Project Phire است که در سال ۲۰۱۵ آغاز شده بود. «گوریلا گلس SR+»، یک نوع محصول ترکیبی است که در حوزه گجت های پوشیدنی کاربرد دارد و نسبت به «گوریلا گلس» از مقاومت بالاتری برخوردار است و به علاوه، مانند یاقوت نسبت به خط و خش هم مقاومت بالایی نشان می دهد.


کمپانی تولید کننده می گوید گوریلا گلس SR+، بسیار به خط و خش مقاوم است و در عین حال ۷۰ درصد هم مقاومت بالاتری نسبت به ضربه دارد. همچنین انعکاس نور هم، ۲۵ درصد بهبودیافته است. بنا به گفته شرکت آمرکایی، این بهبود ها، تاثیر قابل توجهی روی عمر بیشتر باتری و خوانایی صفحه در محیط های بیرون یا پرنور دارد. «اسکات فارِستر» که رهبری پروژه را بر عهده داشته، در این رابطه می گوید:

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۵۱

در اوایل ۲۰۱۵ بود که کار بر روی پروژه Project Phire را شروع کردیم؛ هدف، مهندسی راه حل هایی بود که به ضد خش بودن هر چه بیشتر شیشه کمک کند و از طرفی چیزی از کیفیت آن کاسته نشود. همچنین از حیث مقاومت هم بهتر از گوریلا گلس باشد. البته در ضمن کار بر روی این اهداف، حواسمان به حفظ کیفیت بالای شیشه هم بود، چون قصد داشتیم نتیجه کارمان را برای محصولات لوکس معرفی کنیم.

باید بگویم که کیفیت و ویژگی های گوریلا گلس SR+، در هیچ محصول دیگری به چشم نمی خورد و در این عرصه یک نوع منحصر به فرد محسوب می شود.

 

کورنینگ از دیر باز یکی از قدیمی ترین تامین کنندگان اپل به حساب می آید و محصولاتش در آیفون ها و آیپد های کمپانی یادشده کاربرد دارند. در زمینه ی پوشیدنی ها هم، در حال حاضر از شیشه ای موسوم به Ion-X در اپل واچ اسپرت و  نوع یاقوت در مدل های استیل و مدل های لوکس استفاده می شود.

بنا به گفته شرکت کورنینگ، این محصول در سطح تبلیغات تولید شده و در ادامه سال جاری که برندهای مطرح، تولید محصولات جدیدشان را آغاز می کنند، برای فروش آماده می شود. هنوز مشخص نیست که اهالی کوپرتینو هم به سراغ استفاده از این شیشه می روند یا خیر. در هر حال اگر این محصول واقعا با کیفیت باشد، این امکان برای اپل که همواره محصولات باکیفیتی ارائه میکرده، وجود دارد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.