معرفی بازی: Deer Hunter برای علاقه مندان به شکار

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

این بازی، بهترین بازی شبیه سازی شده شکار در جنگل در بین تمامی بازی های اپ استور است. علاقه مندان به شکار با بازی Deer Hunter، تجربه ای به یاد ماندنی، خواهند داشت چرا که شبیه سازی، آنقدر واقعی به نظر می رسد که لذتی وصف ناپذیری از آن خواهید برد.


screen-shot-2016-11-11-at-2-27-31-pm

در بازی یاد شده شما باید از منطقه شمال آمریکا در جنگل های کنار اقیانوس آرام تا منطقه سوانا در مرکز آفریقا به شکار حیوانات مختلف از چابک ترین تا مخوف ترین آن ها، بپردازید. شما باید در محیطی متنوع، با بیش از ۱۰۰ گونه از جانوران دست و پنجه نرم کنید و اقدام به شکار کنید و  نیز در چنین منطقه ای باید مطمئنا مراقب انواع حیوانات درنده از قبیل گرگ و چیتا و خرس هم باشید.

screen-shot-2016-11-11-at-2-27-52-pm

از انواع اسلحه های شکاری که در بازی مذکور در دسترس است، استفاده کنید تا هر چه بیشتر از بازی لذت ببرید.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۳۱

بازی مذکور به عنوان یکی از بازی های برتر در سایت های مهم در زمینه معرفی اپلیکیشن و بازی، از جمله: Modojo، kotaku و Arcade Sushi، شناخته و معرفی شده است.

همچنین بازی Deer Hunter دارای ورژن دیگری است که به تازگی در سال ۲۰۱۶ در اپ استور، عرضه شده و به نام Deer Hunter 2016 در اپ استور در دسترس است.

screen-shot-2016-11-11-at-2-36-46-pm

ورژن ۲۰۱۶ بازی دارای محیط متنوع تری نسبت به ورژن پیشین خود است و همچنین از لحاظ گرافیکی بسیار قوی تر شده که شبیه سازی مجازی شکار را به واقعیت نزدیک تر کرده است. بطوریکه حیوانات درنده تا نزدیک صفحه نمایش به شما حمله می کنند و تجربه ای واقعی و البته ترسناک برای شما بوجود می آورند!

البته نا گفته نماند که برای استفاده کامل از ابزار های شکار و محیط، باید مبلغی بپردازید.

این بازی بجز اینکه برای مک طراحی شده برای آیفون و آیپد هم در دسترس است و ورژن ۲۰۱۴ با حجم ۱۷۲ مگابایت و ۲۰۱۶ با حجم ۲۶۰ مگابایت در اپ استور و هر دو به صورت رایگان در دسترس هستند. بازی پیشنهادی امروز سایت آیفون چی را برای ورژن ۲۰۱۶ ازاینجا و برای ورژن ۲۰۱۴ از اینجا، دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.