معرفی نرم افزار LastPass: برای مدیریت پسورد های شما در آیفون

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

screen-shot-2016-11-07-at-5-55-31-pm


یکی از برنامه های فوق العاده اپ استور برنامه LastPass است که برای بسیاری از کابران مفید بوده و می توانند هر نوع پسوردی از همه نوع سایتی که دارند در آن ذخیره کنند.

کاربران برای استفاده سالانه از این برنامه می بایست ۱۲ الی ۲۴ دلار، هزینه می کردند اما خبر خوش آن که، اخیرا شرکت سازنده برنامه یاد شده، آن را برای کاربران اپل، رایگان نموده است. برنامه مذکور برای مک و آیفون و آیپد و حتی اپل واچ طراحی شده و به رایگان می توانید در پلتفرم های دسکتاپ و دستگاه های همراه اپل، که آن را نصب کرده اید از پسورد های تان بخوبی محافظت کنید.

screen-shot-2016-11-07-at-5-55-41-pm

ویژگی هایی که کاربر را به دانلود برنامه متقاعد می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۶۴
  • ذخیره تمام پسورد ها: انواع نام کاربری و پسوردهایی که به صورت آنلاین استفاده می کنید را ذخیره کنید.
  • به تمام دستگاه هایی که در آن برنامه نصب است و البته با یک نوع ایمیل در آن وارد شده اید، پسورد و نام کاربری را به اشتراک بگذارید.
  • در یکی از دستگاه های اپل نام کاربری و پسورد، درست کنید در کمتر از چند ثانیه در دیگر دستگاه ها، ذخیره می شوند.
  • برای دسترسی به ذخیره پسوردهایتان از اثر انگشت Touch ID استفاده کنید.
  • به طور خودکار کادر های مربوط به تام کاربری و پسورد برای کاربر در سایت ها، نوشته می شوند.
  • پسوردی غیر قابل هک شدن می خواهید؟ این برنامه دارای بخشی بنام Generate Password است که برای شما، پسوردی سوپر قدرتمند تهیه می کند.
  • تنها یک پسورد مستر برای برنامه تهیه کنید و آن را تنها به خاطر بسپارید. بقیه به یاد آوردن های پسوردهای سایت های دیگر را به خود برنامه بسپارید.
  • طبق ادعای سازندگان، تمام اطلاعات شما تنها در برنامه ذخیره می شود و هیچ گونه اطلاعاتی از آن در جایی دیگر ذخیره نمی گردد و جای ذخیره پسورد ها، امن است.
  • برنامه یاد شده با توجه به الگوی ذخیره و پسورد های سایت هایی که شما وارد شده اید، در صورت لزوم، اخطار داده و سپس راه حل هایی برای بهتر ایمن نگه داشتن آن ها، به شما می دهد.
  • به جز سافاری اگر مرورگر های کروم یا فایرفوکس را نصب کرده اید نیز توسط برنامه، پشتیبانی می شوند.

screen-shot-2016-11-07-at-5-55-48-pm

تنها ایرادی که می توان از برنامه مذکور گرفت نشان دادن تبلیغات در آن است که با پرداخت ۱ دلار در هر ماه، برداشته می شوند. همچنین با پرداخت ۱ دلار ویژگی های اضافی برنامه مانند به اشتراک گذاشتن پسورد مستر با دیگر اعضای خانواده در مواقع اضطراری، دادن ظرفیت ۱ گیگابایت برای اطلاعات شما و غیره، برای شما فعال خواهد شد.

screen-shot-2016-11-07-at-5-55-58-pm

این برنامه شگفت انگیز را در آیفون، آیپد یا مک و ساعت اپل خود، نصب کنید و با خیال راحت از پسورد های تان تا ابد نگهداری کنید. برنامه مذکور را می توانید از اینجا به رایگان و به حجم ۴۴ مگابایت دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.