موج دوم عرضه آیفون ۷ و ۷پلاس در سراسر جهان آغاز شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل عرضه ی آخرین پرچمدارانش را طبق وعده قبلی در شانزدهم سپتامبر و همزمان در ۲۵ کشور آغاز کرد. حالا با گذشت حدود دو هفته، مشتریان مناطق دیگر اروپا و خاورمیانه هم می توانند مدل موردنظرشان را دریافت کنند.


در میان لیست بلند اعلام شده از سوی اپل، اسامی کشورهایی مانند بحرین، کویت،قطر، روسیه و عربستان صعودی هم به چشم می خورد. با شروع موج دوم سفارشات حالا آخرین مدل از اسمارت فون های اپل در بیش از ۵۵ کشور در دسترس هستند و کمپانی اهل کاپرتینو قصد دارد عرضه نسل جدید گوشی های هوشمندش در هند را نیز  از اوایل ماه آینده(هفتم اکتبر) آغاز کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

لازم است این نکته را یاد آور شویم که موجودی موبایل های مورد اشاره، به خصوص آیفون ۷ پلاس در شماری مناطق، بسیار محدود است و در همین رابطه اپل را برای تحویل به موقع سفارشات، بیش از پیش به تکاپو انداخته است. این در حالی است که فروشگاه های خرده فروشی اپل، قادر نیستند به مشتریانی که از قبل پیش خرید نکرده اند، آیفون ۷ پلاس ارائه دهند.

آیفون های امسال با بهره گیری از قابلیت هایی همچون مقاومت به آب و دوربین منحصر فرد و همچنین پردازنده فوق سریع توانستند با ایراداتی همچون حذف جک مرسوم هدفون و طراحی نسبتا تکراری غلبه کنند و با استقبال چشمگیر کاربران مواجه شوند.

همزمان با گسترش عرضه آیفون ۷ در سایر مناطق دنیا، اپل واچ های سری ۱ و ۲ به همراه مدل ویژه و همچنین اپل های واچ های بند چرمی هرمس نیز، از امروز فروش در مناطق جدیدی را تجربه می کنند

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.