مک‌بوک‌ پرو و مک‌بوک ایر جدید همین ماه از راه می‌رسند

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اپل همچنان برنامه دارد تا آخرین مدل از مک بوک پرو هایش را به همین ماه برساند و سپس عرضه‌ آنها را از اواخر ماه اکتبر آغاز نماید. به نقل از منبع خبری مک اوتاکارا که معمولا اخبار موثقی از اپل را گزارش می دهد، یکی از تامین کنندگان چینی عنوان کرده امسال هم مک بوک پرو با سایز نمایشگر ۱۳ و ۱۵ اینچی تولید می شود و همچنین افزوده که این شرکت تولید مدل ۱۱ اینچی از مک بوک ایر را متوقف ساخته و صرفا مک بوک ایر ۱۳ اینچی را با بروزرسانی همراه خواهد کرد.


مدل های جدید ۱۳ و ۱۵ اینچی مک بو پرو پس از عرضه جایگزین مدل های فعلی خواهند شد، بدین معنی که تولید مدل های سال گذشته پایان می یابد و مدل سبک وزن ایر نیز از پورت های یواس‌بی نوع C و تاندربولت برخوردار می شوند.

پیش از این شنیده شده که کلیه‌ی درگاه‌های HDMI و یواس‌بی نوع A و کارت خوان SD به همراه اتصال مگ سیف از مک بوک پرو حذف شده و جای خود را به پورت یواس‌بی نوع C می دهند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۶۲

macbook_airs_2015

همچنین انتظار می رود طراحی نسل جدید سری پرو با کمی تغییر روبرو شود و این مدل‌ها را باریک تر از قبل نماید. همچنین قرار است شاهد صفحه کلیدی تخت تر باشیم که در قسمت بالا به جای کلیدهای فانکشن از یک نوار لمسی و OLED بهره می برند. به علاوه احتمال می رود که مک بوک پرو نیز از این پس همانند آیفون ها به حسگر اثر انگشت مجهز شود.

اگر چه منیع یاد شده به دلیل ارتباط با منابعی در کشور چین غالبا اخبار دقیقی را منتشر نموده اما گاهی نیز خلاف آنچه گزارش میداده اتفاق می افتاده. با این حال منابع دیگری همچون بلومبرگ نیز موضوع رونمایی نسل جدید مک بوک ها را پیش از پایان ماه جاری میلادی خبر داده اند.

در حالی که تنها دو هفته به پایان اکتبر باقی مانده به نظر می رسد اپل برنامه‌ی خاصی برای رونمایی از محصولات یاد شده‌اش نداشته و احتمالا در قالب رویدادی رسانه ای از نسل جدید این لپ تاپ های پرفروش پرده برمی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.