ویدیوی جدیدی از ظاهر آیفون ۷ فاش شد

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

هر روز خبر تازه ای در مورد آیفون ۷ اپل منتشر می شود. امروز نیز واضح ترین ویدئو از محصول تازه اپل منتشر شده و اکنون می توانیم بدنه فلزی و با کیفیت این دستگاه را در رنگ های طلایی، رزگلد و خاکستری تیره با جزئیات کامل مشاهده کنیم.


ویژگی هایی که در ویدئو و تصاویر مشاهده می شوند، با مواردی که قبلاً شنیده بودیم کاملاً مطابقت دارند. برای مثال، در نمونه کنونی آیفون خط هایی در پشت دستگاه وجود دارد که می به راحتی می توان آنها را مشاهده کرد چرا که از میانه بخش پشتی عبور کرده اند. اما این بار همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، خط های آیفون ۷ بالاتر رفته اند و اپل تلاش نموده تا این خطوط را به شکلی پنهان کند. باید اشاره کرد که این خطوط، در واقع مربوط به سیستم آنتن دهی موبایل هستند.

Alleged-iPhone-7-in-Rose-Gold-Silver-and-Dark-Gray (1)-w800

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

اما نکته بعدی مشهود در تصاویر، مربوط به اندازه ماژول دوربین اصلی دستگاه است. اگر این تصاویر را با آیفونی که حالا دارید مقایسه کنید، می بینید که لنز دوربین تا حدی بزرگتر شده و گویا اپل تصمیم دارد از دوربین قوی تری در موبایل محبوب خود استفاده کند.

Alleged-iPhone-7-in-Rose-Gold-Silver-and-Dark-Gray (2)-w800

درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون نیز حذف شده و جای آن را یک اسپیکر ثانویه گرفته است. بر همین اساس پس از معرفی آیفون ۷ یا باید به سراغ هدفون های بلوتوث رفت و یا آنها را با پورت لایتنینگ به دستگاه متصل کرد.

در این ویدئو ظاهر آیفون ۷ بسیار جذاب به نظر می رسد که بیشتر به خاطر قرارگیری دوربین در محلی نزدیک تر به لبه ها و همچنین کیفیت ساخت مثال زدنی این تلفن همراه است. در ادامه دعوت می کنیم ویدیوی لو رفته از تماشا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.