ویدیو: جعبه گشایی از آیفون ۷ را ببینید

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

اگر سال هاست که طرفدار اپل و محصولاتش هستید، به خوبی می دانید که در زمان مدیریت استیو جابز بر این کمپانی، بسیار کم پیش می آمد که محصولات اپل پیش از معرفی رسمی دیده شوند و یا به طور کلی اطلاعات خاصی از آنها افشا شود. برای مثال در سال ۲۰۰۷، تا پیش از اینکه آیفون معرفی شود، اصلا کسی نمی دانست اپل برای چه علتی نشست خبری برگزار کرده و می خواهد دست به معرفی چه چیزی بزند. به همین صورت پس از معرفی اولین آیفون، جهان شگفت زده شد و در انتهای همان سال، گوگل اندروید را برای مقابله با آیفون عرضه کرد.


چرخه به روز رسانی موبایل های اپل در زمانه کنونی برای همه مشخص هستند. با این حال، پس از مرگ استیو جابز و مدیریت «تیم کوک» بر اپل، شاهد افشای تصاویر و اطلاعات بسیار بیشتری از دستگاه های ساخته شده توسط این برند معتبر، قبل از معرفی رسمی شان هستیم.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

امروز هم ویدیوی جدیدی در یوتوب قرار داده شده که یک شخص آمریکایی، بسته ای را از کشور چین دریافت می کند. کاشف به عمل می آید که این بسته مرموز، در برگیرنده نمونه اولیه ای از آیفون ۷ بوده و قرار است محصول بعدی اپل، چنین ظاهری داشته باشد. ظاهری که پیش از این نیز چندین بار در تصاویری نه چندان با کیفیت آن را دیده بودیم.

اکنون ولی می توان نگاهی به سر تا پای آیفون ۷ داشت، آن هم با کیفیتی عالی. همانطور که قبلاً برایتان نوشته بودیم، آیفون ۷ به طور کلی شباهت بسیار زیادی به آیفون ۶ و ۶ اس خواهد داشت اما کمی باریک تر شده. علت این باریک تر شدن، حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون است و گفته می شود که ضخامت همین دستگاه که در ویدیو مشاهده می کنید، به ۶.۶ میلیمتر می رسد. از شما دعوت می کنیم در ادامه ویدیوی مورد بحث را تماشا نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.