ویدیو: نحوه عملکرد EarPod لایتنینگ آیفون ۷ را تماشا کنید

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

در گذشته، زمانی که صحبت از حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون در آیفون ۷ به میان می آمد، همه چیز در حد یک شایعه بود ولی اکنون شاهد انتشار ویدیوهایی هستیم که یا مبدلی را برای آیفون ۷ به نمایش می کشند و یا خود ایرپاد (EarPod) مورد نظر را.


امروز هم ویدیوی دیگری به انتشار رسیده که دقیقاً یک EarPod را نشان می دهد که به اتصال لایتنینگ مجهز شده و به خوبی در یک آیفون ۶ اس کار می کند.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۴۴

جک هدفون از این EarPod حذف شده و به جای آن، باید شاهد اتصال لایتنینگ بود که درون دستگاه جای گرفته و مانع از گوش فرا دادن به موسیقی و همچنین شارژ دستگاه به شکل همزمان می شود. این احتمالاً یکی از مشکلات اصلی آیفون ۷ در آینده خواهد بود و اگر از حالا در فکر خرید موبایل بعدی اپل هستید، سعی کنید با آن کنار بیایید.

در این ویدیوی یک دقیقه ای، می توان به خوبی کیفیت ساخت هدفونی که به نمایش گذاشته می شود را نیز دید. شخصی که EarPod جدید را در دست دارد، به سادگی آن را به درگاه لایتنینگ در آیفون متصل می کند و سپس با کلید های کنترلی که بر روی خود هدفون قرار گرفته اند، با کم و زیاد کردن صدا و یا توقف موسیقی، نشان می دهد که EarPod در حال کار کردن است.

البته باید به خاطر داشته باشید که اپل هنوز هیچ چیز را تایید نکرده و مشخص نیست که الزاماً همین نوع هدفون در جعبه آیفون ۷ قرار گیرد. اپل شاید تصمیم بگیرد تا در نهایت هدفون های بلوتوث و بی سیمی را در اختیار کاربران موبایلش قرار دهد. با این حال، اکنون دعوت می کنیم نگاهی داشته باشید به چیزی که گفته می شود هدفون آیفون ۷ است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.