ویدیو: مقایسه اپل واچ سری ۱ و سری ۲، کدام سریع تر است؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: < 1 دقیقه

دو نسل از ساعت هوشمند اپل واچ از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند، اما کمپانی اپل علاوه بر افزودن GPS داخلی به سری ۲ و تجهیز کردن این محصول به یک پردازنده ۲ هسته ای قوی تر، نسل پیشین را نیز با پردازنده ای سریع تر به بازار عرضه کرده. بنابراین انتظار است که این دو محصول از لحاظ سرعت در عملکرد به شکل آشکاری متفاوت باشند، اما ویدیوی مقایسه مابین آنها اشتباه بودن این تفکر را به ما نشان می دهد.


شاید برخی از شنیدن این خبر شوکه و حتی دلسرد شوند، اما اگر به نیمه پر لیوان نگاه کنیم، دست کم در می یابیم که هیچ کدام از دو نسل اپل واچ های موجود در بازار از لحاظ سرعت در اجرای فرامین به هیچ وجه کند نیستند. این حسنی است که نمی توان آن را به اولین اپل واچ (سری ۰) نسبت داد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

تماشای ویدیو

همان طور که در این مقایسه شاهد هستید، این دو نسل از ساعت های هوشمند کمپانی اپل از لحاظ چابکی تفاوتی با یکدیگر ندارند. در واقع مسئله اینجاست که اپل واچ سری ۱ از همان پردازنده ای بهره می برد که در اپل واچ سری ۲ حضور دارد، با این تفاوت که دومی به GPS داخلی هم مجهز شده، اما کاملاً آشکار است که این عملکرد اضافه تاثیری در سرعت آن نداشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.