چطور به کمک اپل واچ ورزش کنیم؟

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

شاید هدف بسیاری از خرید اپل واچ، پرداختن به ورزش و تمرین به صورت روزانه و منظم باشد چرا که این گجت هوشمند کاربر را به خوبی از انواع فعالیت های انجام شده و کالری های سوزانده شده آگاه می سازد. اپل واچ با نمایش حلقه‌های رنگی که به مرور شکل دایره‌ای به خود می گیرند فعالیت ها را به تفکیک نمایش داده و از طرفی به کاربر انگیزه می دهد تا بمنظور تکمیل حلقه‌ها تا قبل از پایان روز به فعالیت و تمرین بیشتری بپردازد. حال سوال اینجاست در روزهایی که به دلایلی نمی توان به پیاده روی، دویدن یا دوچرخه سواری پرداخت تکلیف این دایره های ناقص چیست؟ این مقاله به معرفی چند تمرین ساده پرداخته که هر جایی می توان آنها را انجام داد.


در شرایطی که مجبورید روز را در خانه سپری کنید، بهترین نوع فعالیت «تمرین های تناوبی با شدت بالا» هستند. تمرین های یاد شده حرکات پروانه ای شکل، شنای سوئدی و بارپی را در بر می گیرند که در بالا بردن ضربان قلب بسیار تاثیرگذارند. فقط کافیست اپل واچ را به دست تان ببندید و در اپلیکیشن Workout، گزینه‌ی Other را انتخاب کرده سپس به مدت ۳ تا ۵ دقیقه هر یک از تمرین های تناوبی یاد شده را انجام دهید.

plank01 تمرین پلانک

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

بنا به گفته‌ی الیسون شریدن، مجری پادکست Podfeet، با انجام یک تمرین سریع پلانک در عرض یک دقیقه می توان حلقه‌ی قرمز رنگ از حالت نیمه تمام به صورت دایره شکل و تکمیل درآورد. فعالیت یاد شده که در مجموعه‌ی تمرین های تناوبی با شدت بالا قرار می گیرد، برای بخش میانی، ران و بازوها بسیار عالی هستند. به طور مثال می توانید قبل از خواب توسط گزینه‌ی Other، چند دقیقه ای را به فعالیت های اشاره شده بپردازید تا با بسته شدن حلقه‌ی Move(که با رنگ قرمز نمایش داده می شود) اطمینان حاصل کنید که آن روز به اندازه کافی به فعالیت پرداخته اید. در ادامه می توانید تصاویری در همین رابطه را مشاهده کنید.

jumping-jack حرکت پروانه

 

 

two-point-plank نمونه‌ی دیگری از تمرین پلانک

 

burpee-workouts_2 تمرین بارپی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.