برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ایرپاد پرو | AirPods Pro با قابلیت مگ سیف همراه با گارانتی ۶ ماه شرکتی

  • سری 2021
  • برای آیفون، اپل‌واچ، آیپد و مک
  • طراحی جدید و سبک‌وزن
  • ساختار توگوشی
  • قابلیت Active Noise Cancellation
  • دارای حالت Transparency برای شنیدن صدای محیط
بیشتر بخوانیدShow less

 گارانتی

۶ ماه ۱۲ ماه ۱۸ ماه
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
8730
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌(1)
سازنده:
توضیحات

معرفی ایرپادز پرو اپل

ایرپاد پرو نسخه حرفه‌ای‌تر و پیشرفته‌تر ایرپاد  است که دارای طراحی تو گوشی و کیفیت صدای بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی است. از بارزترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت حذف نویز آن اشاره کرد که با خنثی کردن صدای محیط، تجربه لذت‌بخشی از برقراری تماس و گوش‌دادن به موسیقی را برای شما فراهم می‌کند. همچنین همراه با این محصول، ۳ سری با سایزهای مختلف عرضه می‌شود که می‌توانید به دلخواه خود از هرکدام از آن‌ها استفاده کنید.

اجزای ایرپاد پرو

ایرپاد شرکت اپل همیشه نمادی از موفقیت برای این شرکت بوده‌اند و از سالی که ارائه‌شده‌اند فروش بی‌نظیری را داشته‌اند. امکان ندارد این روزها در خیابان قدم زده و شخصی را در حال استفاده از اپل ایرپاد نبینیم. Airpods شرکت اپل همیشه همگام با پیشرفت دنیای فناوری، تغییراتی را تجربه کرده‌اند. تغییراتی که نسل به نسل موجب افزایش کیفیت آن‌ها شده‌اند. 

پسوند Pro در محصولات اپل همیشه نمایانگر "بهترین" بوده‌اند و ایرپاد Pro بهترین هدفون‌های بی‌سیمی هستند که تا به امروز توسط این شرکت به بازار معرفی‌شده‌اند. Airpods Pro نسبت به دیگر ایرپادها پیشرفت‌های زیادی داشته تا تجربه کاربری بهتری را داشته باشند. آن‌ها در حین تمرین در گوش باقی‌مانده و در برابر آب و غبار مقاوم هستند و گواهی IPX4 نشانگر مقاومت بالای آن‌هاست. کیس شارژ به یسیم و ویژگی‌های فوق‌العاده نویز کنسلینگ، ایرپاد پرو را به یکی از بهترین هدفون‌های بیسیم تبدیل کرده‌اند. 

از تغییرات ایرپاد پرو می‌توانیم به " تست قرارگیری صحیح هدفون‌ها "، " تنظیم صدای مناسب با ساختار گوش" و " کنترل لمسی جدید" که جایگزین سیستم ضربه‌ای قبل شده اشاره نماییم. در کنار آن‌ها امکان استفاده از هوش مصنوعی Siri و اتصال بلوتوثی پایدار را هم خواهید داشت که حتی بسیاری از هدفون‌های قیمتی هم فاقد آن‌ها هستند. 

این هدفون‌ها کاملاً داخل گوشی بوده و این موجب ایجاد خلأ در گوش کرده تا موسیقی و صدای مخاطب با بالاتری شفافیت به گوش برسد. برای گوش دادن به صدای اطراف یک حالت Transparency در ایرپاد Pro تعبیه‌شده که امکان گوش دادن به صدای محیط را فراهم می‌کند. 

قیمت ایرپاد پرو

ایرپاد پرو نسبت به AirPods 2 حتی با داشتن برتری‌های بسیار و کیس شارژ وایرلس، فقط 50 دلار افزایش قیمت داشته است. هدفون‌های اپل همیشه با طراحی خاص و رنگ سفید که از مشخصه‌های آن‌هاست شناخته‌شده‌اند. Airpods Pro هم اصلت در طراحی را حفظ کرده و ظاهری نسبتاً مشابه به دیگر ایرپادها دارد. 

باتری 

ایرپاد پرو می‌تواند با باتری 4.5 ساعته به بهترین همراه شما در ساعت‌های کاری روز تبدیل شود. البته 4.5 ساعت در حین استفاده از نویز کنسلینگ بوده و به‌صورت نرمال حجم شارژ 5 ساعته دارند. آنتی نویز کنسلینگ تفاوت قابل‌توجهی را در کیفیت صدا ایجاد کرده و ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم که هرگز آن را غیرفعال نکنید. علاوه اینکه باوجود Transparency Mode دیگر نیازی به خارج کردن هدفون‌ها برای شنیدن صدای اطراف ندارید. 

کیس شارژ ایرپاد پرو تا 24 ساعت شارژ را برای آن‌ها فراهم کرده و جهت شارژ کیس از کابل لایتنینگ به USB-C قرارگرفته در داخل جعبه می‌توانید استفاده کنید. البته این امکان را هم خواهید داشت تا کیس را به‌صورت بیسیم هم شارژ نمایید. 

سری‌های قابل تنظیم

طراحی، قرارگیری در گوش و دیگر ویژگی‌ها 

کیس شارژ Airpods Pro کمی بزرگ‌تر از مدل‌های قبل بوده اما همچنان به‌راحتی در جیب‌ها با اندازه‌های مختلف قرار می‌گیرد. بخشی از بزرگ‌تر شدن کیس شارژ ایرپاد پرو به دلیل طراحی متفاوت هدفون‌ها با نسل‌های پیشین است. ایرپاد پرو در داخل گوش قرارگرفته و به همین دلیل قسمتی که داخل گوش قرار می‌گیرد کمی بزرگ و کشیده‌تر شده است. حالت داخل گوشی بودن، مانع از ورود صدای اطراف به داخل هدفون شده و خلأ لازم را برای ANC ایجاد می‌کند. حالت کشیده‌تر ایرپاد Pro باعث شده تا هدفون‌ها در حین تمرین در گوش باقی‌مانده و با خارج شدن اختلالی را در تمرکز شما ایجاد نکنند. 

قرارگیری مناسب ایرپاد پرو در داخل گوش می‌تواند خبر خوبی برای افرادی که نسبت به صدا حساس هستند باشد. بدون صدای اطراف، موسیقی و صدای مخاطبین با شفافیت بالاتری به گوش خواهد رسید. همان‌طور که گفته شد، Transparency Mode می‌تواند با میکروفون که رو به بیرون قرارگرفته صدای اطراف را به گوش شما برساند. 

تست قرارگیری در گوش یا Ear Fit Test به شما کمک می‌کند تا بالشتک مناسب با اندازه گوش خود را استفاده کرده و بهترین تجربه را در حین استفاده از ایرپاد Pro داشته باشید. این تست از شما می‌خواهد تا هدفون‌ها را گوش قرار داده و با پخش صدای دینگ، توسط میکروفون‌های حساس میزان صدای خارج‌شده را می‌سنجد. با توجه به صدای خارج‌شده گوشی هوشمند شمارا در استفاده از بالشتک با اندازه مناسب راهنمایی می‌کند. 

اپل در رونمایی از Airpods Pro به‌طور بخصوص به بالشتک‌های سیلیکونی و راحتی بالای آن‌ها در استفاده طولانی‌مدت اشاره داشته است. این بالشتک‌ها به‌قدری راحت بوده که حتی پس از ساعت‌ها باقی ماندن در گوش حس خستگی نداشته و گاهی حضور ایرپاد را فراموش کنید. 

ایرپاد Pro با توجه به طراحی که دارد، به‌صورت متفاوتی در گوش قرارگرفته و نیمه پایینی آن‌ها نسبت به دیگر ایرپادها کمتر از گوش بیرون میزند. 

در این هدفون‌ها یک دریچه تهویه هوای کوچک طراحی‌شده که میزان فشار داخلی گوش را با فضای بیرون یکسان می‌کند. این موجب شده تا درزمانی که ایرپادها روی گوش هستند، صدایتان در حین صحبت با دیگران بم به گوشتان نرسد. اتصال به‌تمامی دستگاه‌ها و بخصوص iOS و محصولات اپل به‌سرعت انجام‌گرفته و کاملاً پایدار باقی می‌ماند. در صورت نیاز به آدرس و یا شماره‌گیری و عدم دسترسی به گوشی می‌توانید با گفتن Hey Siri از هوش مصنوعی بخواهید تا این کارها را برای شما به انجام برساند. 

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در Airpods Pro قابلیت اعلام پیام‌هاست که در صورت داشتن پیام نام مخاطب را اعلام می‌کند. اگر پیام دریافتی شما به زبان انگلیسی باشد پس از اعلام نام مخاطب، متن آن خوانده خواهد شد. اگر در حال گوش دادن به موسیقی باشید، صدا کم شده و نام مخاطب اعلام خواهد شد. جالب‌تر این است که می‌توانید از Siri بخواهید تا به شما گوش‌داده و پاسخ شمارا در پیام تایپ کرده و بفرستد. می‌توانید تعیین کنید که نام کدام‌یک از مخاطبین شما خوانده شود تا دیگر نیاز به گوش دادن به پیام‌های افراد دیگر نداشته و تمرکز کاریتان از بین نرود. 

Airpods Pro شرکت اپل به معنای واقعی کلمه حرفه‌ای، راحت و پیشرفته هستند و از بهترین هدفون‌های بیسیم حال حاضر به شمار می‌آیند. 

حسگر فشاری ایرپادز پرو

کیفیت صدا 

اگر تجربه استفاده از دیگر ایرپادها را داشته باشید، می‌دانید که داشتن صدای شفاف یکی از بهترین ویژگی‌های آن‌ها بوده و ایرپاد پرو هم دارای صدای متوازن و شفاف است. ویژگی Adaptive EQ ساختار داخلی گوش شمارا محاسبه کرده و میزان بلندی صدا را مناسب با آن تنظیم می‌کند. طراحی و نویز کنسلینگ به این هدفون در داشتن صدایی باکیفیت‌تر کمک می‌کنند. ایرپاد pro برخلاف دیگر ایرپادها در داخل گوش قرارگرفته و با ایزوله کردن محیط داخلی گوش، موجب می‌شوند تا صدا با شفافیتی بالا به گوش برسد. در کنار داشتن محیطی ایزوله، نویز کنسلینگ الکترونیکی به کیفیت انتقال صدا می‌افزاید. 

مانند اسپیکر هوشمند اپل HomePod در ایرپاد پرو هم شاهد استفاده از فناوری درایور با گذار بالا یا High Excursion هستیم. این ویژگی موجب لرزش بیشتر درایور شده تا بتواند قابلیت بالاتری در جابجایی هوا داشته و درنهایت منجر به تولید صدایی پرقدرت‌تر نسبت به درایورهای معمولی شود. به دلیل داشتن این ویژگی، ایرپاد Pro را مجهز به صدایی پرقدرت کرده و توان تولید Bass بیشتری را به آن بخشیده است. 

اپل یک میکروفون در داخل ایرپاد پرو قرار داده که بازخورد صدا در گوش شمارا ثبت و آنالیز کرده تا بتواند با توجه به ساختار گوش شما صدا را تولید کند. همان‌طور که اشاره شد این ویژگی Adaptive EQ نام داشته که تغییر بسیاری را در تجربه استفاده از این هدفون‌ها ایجاد می‌کند. 

نویز کنسلینگ در Airpods Pro وظیفه دارد تا به شفافیت صدا بیفزاید و بی‌تردید این وظیفه را به‌خوبی به انجام می‌رساند. زمانی که نویز کنسلینگ فعال باشد می‌توانید تفاوت شفافیت صدا را حس کنید. صداهای بالا متوسط هر یک به‌صورت شفاف و قابل‌شنیدن پخس شده و هرگز با صدای Bass میکس نشده وحس می‌کنید صداها به‌طور زنده در حال پخش شدن هستند. 

نویز کنسلینگ ایرپاد پرو

نویز کنسلینگ 

در کنار توانایی ایزوله کردن محیط داخلی گوش، ایرپاد Pro مجهز به Active noise-cancelling هم هستند. ANC شرکت اپل همیشه عملکرد بسیار خوبی داشته و ایرپاد پرو یک محصول دیگر با نویز کنسلینگ فوق‌العاده می‌باشد. اگر در مترو و یا مرکز شلوغ شهر هم باشید، نویز کنسلینگ مانع از ورود صدای محیط به داخل هدفون می‌شود. این فناوری با تولید فرکانس مشابه در مقابل صدای محیط ایستادگی می‌کند. اگر در حین کار به محیطی ساکت نیاز دارید کافی است ایرپاد Pro را بر روی گوش خود قرار دهید تا هر مکانی به‌جای مناسب کار تبدیل شود. 

مجموع ویژگی‌های نویز کنسلینگ در Airpods Pro به‌قدری هست که بگوییم بهترین هدفون داخل گوشی تابه‌حال تولیدشده است. فقط هدفون‌های روی گوشی هستند که به این میزان یا کمی بیشتر توانایی نویز کنسلینگ دارند. لزومی به نگرانی در مورد صدای اطراف نخواهید داشت زیرا توسط Transparency Mode امکان شنیدن صدای محیط را خواهید داشت. اگر نیاز به استفاده از این ویژگی دارید با فشردن انتهای یکی از ایرپادها می‌توانید از آن استفاده کنید. از انتهای حساس ایرپادها همین‌طور می‌توانید با یک‌مرتبه فشردن پخش موسیقی را متوقف کرده و با سه مرتبه فشردن Siri را فعال نمایید. در قسمت تنظیمات بخشی طراحی‌شده تا با فشردن هدفون بتوانید کاری را که شما تعیین می‌کنید انجام شود. 

برای فشردن هدفون‌ها نیازی به واردکردن نیروی زیاد نداشته و کمی فشار کافی است تا صدای کلیک به گوش برسد. فعال و غیرفعال کردن نیوزکنسلینگ در آیفون هم به سادگی و با رفتن به iOS Control Panel و نگه داشتن دکمه کنترل صدا انجام پذیر خواهد بود. هرچند این کار را با نگه داشتن انتهای ایرپاد هم می توانید انجام دهید. 

نکته جالب در مورد Transparency Mode این است که زمانی که آن را فعال می‌کنید حتی اگر صدای موسیقی زیاد باشد صدای اطراف را به گوش می‌رساند. حتی اگر صدای اطراف کم هم باشد در این حالت قابل‌شنیدن است. Transparency Mode شامل دو بخش می‌شود، حالت City و حالت Office که مخصوص شنیدن صدای افراد است. حالت City بر روی صدای خودرو و محیط اطراف تمرکز بیشتری تا صدای افراد دارد. دقت transparency Mode در حدی بوده که حتی می‌توانید دوری یا نزدیکی صداهای اطرافتان را تشخیص دهید.

جمع‌بندی 

ایرپادها به‌خودی‌خود شناخته‌شده هستند و اگر تجربه استفاده از دیگر مدل‌ها را داشته باشید، از کیفیت صدای بالای آن‌ها آگاهی دارید. طراحی و کاربری این ایرپادها بسیار ساده و مشابه به مدل‌های قبل بوده اما ازنظر ویژگی و توان سخت‌افزاری ارتقاء پیداکرده است. نکته دیگر عملکرد خوب ایرپاد Pro با سیستم‌عامل اندروید بوده که کمی در محصولات تولیدی شرکت اپل غیرمنتظره است. اگر یک کاربر اندرویدی هستید نگرانی در مورداستفاده از ویژگی‌های پرتعداد این هدفون نخواهید داشت. 

تغییر طراحی Airpods Pro به داخل گوشی به‌سلامتی بیشتر گوش‌ها کمک خواهد کرد. شرکت اپل در رونمایی از این هدفون‌ها به فرکانس پایین‌تر و آسیب کمتر به گوش‌ها اشاره داشته است. علاوه اینکه اگر در کنار آیفون خود می‌خواهید بهترین تجربه را در استفاده از هدفون‌ها داشته و در حین ورزش نگران افتادن هدفون از داخل گوش نباشید، ایرپاد پرو قطعاً انتخابی مناسب خواهد بود. 

ایرپاد Pro به‌قدری عملکرد خوبی داشته‌اند که در میان دیگر هدفون‌های هم‌رده به‌عنوان All-Rounder یا همه‌کاره شناخته می‌شوند. بالشتک‌های سیلیکونی در ساعات طولانی هم باعث خستگی نمی‌شوند و این ویژگی بزرگی به شمار می‌آید. هدفون‌های داخل گوشی می‌توانند خسته‌کننده باشند اما اپل با طراحی منحصربه‌فرد خود موفق به تولید هدفونی ظریف و کاربردی شده است. کیفیت تماس‌ها هم با تمامی ویژگی‌های نویز کنسلینگ کاملاً شفاف بوده و اگر تماس‌های زیادی در طول روز دارید، Apple Airpods Pro خریدی مناسب خواهد بود. 

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
8730

مشخصات

ابعاد
۴۵.۲x۶۰.۶x۲۱.۷ میلی‌متر
وزن
وزن هر گوشی: ۵.۴ گرم
وزن کیس: ۴۵.۶ گرم
جنس بدنه
پلاستیک
نوع
توگوشی
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
IPX4
مقاوم دربرابر تعرق و آب
نشانگر LED
دارد
سازگاری
آیفون 6s و نسل اول آیفون SE به بعد
چیپست
Apple H1
نوع اتصال
بی‌سیم
نوع رابط
بلوتوث
بلوتوث
نسخه ۵.۰
میکروفون
میکروفون Dual beamforming
نویز کنسلینگ
دارد
کنترل‌های دستگاه
کنترل دستگاه با فشردن بخش پایینی گوشی‌ها
قابلیت کنترل موزیک/تماس‌ها
دارد
قابلیت کنترل صدا
ندارد
دستیار صوتی
دستیار صوتی Siri
حسگرها
حسگر اپتیکی دوگانه
حسگر فشار(Force) برای کنترل دستگاه
شتاب‌سنج برای تشخیص حرکت
شتاب‌شنج برای تشخیص صحبت‌کردن
باتری
باتری داخلی قابل‌شارژ در کیس و گوشی‌ها
عمر باتری
تا حدود ۱ ساعت گوش‌دادن به موسیقی و یا ۱ ساعت مکالمه تنها با ۵ دقیقه قراردادن گوشی داخل کیس شارژ
تا ۱۸ ساعت مکالمه با استفاده از کیس شارژ
تا ۲۴ ساعت گوش‌دادن به موسیقی با استفاده از کیس شارژ
تا ۳.۵ ساعت مکالمه با یک‌بار شارژ
تا ۴.۵ ساعت گوش‌دادن به موسیقی با یک‌بار شارژ
شارژ
امکان شارژ بی‌سیم کیس با استفاده از تکنولوژی MagSafe و شارژر‌های Qi
شارژ کیس با استفاده از درگاه لایتنینگ
محتویات جعبه
ایرپاد پرو نسل اول، کیس شارژ MagSafe با درگاه لایتنینگ، سری‌های سیلیکونی، کابل شارژ لایتنینگ، راهنمای استفاده
نظرات
نظری ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

مشخصات ظاهری و فیزیکی

ابعاد
۴۵.۲x۶۰.۶x۲۱.۷ میلی‌متر
وزن
وزن کیس: ۴۵.۶ گرم
وزن هر گوشی: ۵.۴ گرم
جنس بدنه
پلاستیک
نوع
توگوشی
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
IPX4
مقاوم دربرابر تعرق و آب
نشانگر LED

مشخصات فنی

سازگاری
آیفون 6s و نسل اول آیفون SE به بعد
چیپست
Apple H1
نوع اتصال
بی‌سیم
نوع رابط
بلوتوث
بلوتوث
نسخه ۵.۰
میکروفون
میکروفون Dual beamforming
نویز کنسلینگ
کنترل‌های دستگاه
کنترل دستگاه با فشردن بخش پایینی گوشی‌ها
قابلیت کنترل موزیک/تماس‌ها
قابلیت کنترل صدا
دستیار صوتی
دستیار صوتی Siri
حسگرها
حسگر اپتیکی دوگانه
شتاب‌سنج برای تشخیص حرکت
شتاب‌شنج برای تشخیص صحبت‌کردن
حسگر فشار(Force) برای کنترل دستگاه

باتری و شارژ

باتری
باتری داخلی قابل‌شارژ در کیس و گوشی‌ها
عمر باتری
تا ۴.۵ ساعت گوش‌دادن به موسیقی با یک‌بار شارژ
تا ۳.۵ ساعت مکالمه با یک‌بار شارژ
تا ۲۴ ساعت گوش‌دادن به موسیقی با استفاده از کیس شارژ
تا ۱۸ ساعت مکالمه با استفاده از کیس شارژ
تا حدود ۱ ساعت گوش‌دادن به موسیقی و یا ۱ ساعت مکالمه تنها با ۵ دقیقه قراردادن گوشی داخل کیس شارژ
شارژ
شارژ کیس با استفاده از درگاه لایتنینگ
امکان شارژ بی‌سیم کیس با استفاده از تکنولوژی MagSafe و شارژر‌های Qi

سایر ویژگی‌ها

محتویات جعبه
ایرپاد پرو نسل اول، کیس شارژ MagSafe با درگاه لایتنینگ، سری‌های سیلیکونی، کابل شارژ لایتنینگ، راهنمای استفاده
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
نمایشگر لمسی OLED با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت ضد آب تا عمق ۱۰۰ متر GPS L1+L5 حسگر سنجش عمق غواصی پردازنده دو هسته‌ای Apple S8 حسگر سنجش دمای بدن حسگر تشخیص تصادف خودرویی عمر باتری ۳۶ ساعت نمایشگر با پوشش...

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید