برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پخش کننده تلویزیون اپل مدل Apple TV 4K 2022 ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

  • پخش محتوای تصویری بصورت بی‌سیم
  • پشتیبانی از رزولوشن 4K HDR
  • قابلیت اتصال به آیفون، آیپد و آیپاد
  • اتصال از طریق وای فای و کابل شبکه
  • پشتیبانی از AirPlay اپل
بیشتر بخوانیدShow less
11,700,000 تومان
مرجع:
14935

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌
سازنده:
توضیحات

بررسی و خرید پخش کننده تلویزیون اپل مدل Apple TV 4K 2022

پخش کننده تلویزیون اپل مدل Apple TV 4K 2022 یک عضو مهم از اکوسیستم اپل است که در کنار پخش بی‌سیم محتوای تصویری از آیفون، آیپد یا مکبوک، قابلیت‌های متعددی نیز دارد. اپل تی وی جدید در دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه شده که ظرفیت پایین‌تر برای اتصال به اینترنت محدود به شبکه وای فای است. با استفاده از این پخش کننده هوشمند تلویزیون می‌توان برنامه‌های Apple TV+، شبکه Disney+، نتفلیکس و غیره را به راحتی پخش کرد.

بجز پخش فیلم و محتوای تلویزیونی، Apple TV مدل ۲۰۲۲ برای رسیدن به تناسب اندام با Apple Fitness+ نیز مناسب است. به علاوه، بازی‌های متنوعی در بستر Apple Arcade نیز برای آن وجود دارد. دسترسی به دنیای بی‌پایان موسیقی با کیفیت بالا نیز با تهیه اشتراک Apple Music ممکن خواهد بود. در این مدل جدید از پخش کننده تلویزیون اپل از چیپ A15 Bionic استفاده شده است که روانی و راحتی استفاده از قابلیت‌های مختلف آن را تضمین می‌کند. Apple TV 4K از حداکثر وضوح 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و محتوای HDR با استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کند. کنترل از راه دور این محصول نیز در کنار قابلیت‌های لمسی، دستور‌های صوتی را از طریق دستیار Siri اجرا می‌کند.

پخش محتوای Apple TV+

خرید و اجاره فیلم، سریال و برنامه‌های تلویزیونی از طریق Apple TV+ ممکن است. به علاوه، محتوا‌های دیگری از طریق Disney+، HBO Max، Netflix، Prime Video و غیره نیز در دسترس هستند. تماشای شبکه‌های ورزشی مانند ESPN و MLB یا شبکه‌های خبری مانند ABC و Bloomberg در کنار استفاده از خدمات یوتیوب، Hulu و Sling TV با استفاده از Apple TV 4K 2022 ممکن می‌شود. تا ۶ نفر از اعضای یک خانواده می‌توانند اکانت و رمز عبور مخصوص خود را برای دسترسی به محتوای شخصی خودشان تعریف کنند. البته باید توجه داشت که بسیاری از این سرویس‌ها نیازمند خرید اشتراک هستند.

صدای فراگیر

پخش کننده تلویزیون اپل مدل Apple TV 4K 2022 امکان پخش صدای فراگیر ۵.۱ یا ۷.۱ کاناله را با استاندارد Dolby Atmos دارد. به علاوه امکان اتصال اپل تی وی به دو عدد اسپیکر هومپاد اپل برای ایجاد صدای بلند و فراگیر وجود دارد. استفاده از ایرپاد برای تجربه صدای سه بعدی فضایی Spatial Audio نیز ممکن است.

مربی ورزشی Apple Fitness+

طیف وسیعی ار تمرینات ورزشی که توسط مربیان حرفه‌ای آموزش داده می‌شوند، به تناسب اندام کاربران کمک می‌کند. با استفاده از قابلیت Shareplay نیز می‌توان فعالیت‌های ورزشی را به صورت همزمان با دوستان و آشنایان انجام داد. آن دسته از کاربرانی که از اپل واچ استفاده می‌کنند نیز امکان مشاهده ضربان قلب و کالری سوزانده شده به صورت مستقیم روی صفحه تلویزیون وجود دارد. البته این خدمات هم نیاز به خرید اشتراک جداگانه و گوشی آیفون با مدل سازگار دارد.

سرویس پخش موسیقی آنلاین Apple Music

گوش کردن به موسیقی مورد علاقه‌تان از میان بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه آهنگ و ۳۰ هزار فهرست در کنار رادیو‌های موسیقی با خرید اشتراک اپل میوزیک ممکن می‌شود. متن آهنگ‌ها نیز به صورت همزمان روی تلویزیون به نمایش در می‌آید.

بازی‌‌های Apple Arcade

چیپست جدید و پرقدرت A15 Bionic، اپل تی وی ۲۰۲۲ را به یک کنسول بازی تبدیل کرده است. بازی‌های مختلفی برای این محصول وجود دارند و اعضای خانواده می‌توانند در آن‌ها به رقابت بپردازند. بازی کردن با Apple TV 4K 2022 بسیار آسان است و امکان اتصال دسته پلی استیشن و ایکس باکس به آن نیز وجود دارد. همانند سایر سرویس‌ها، اپل آرکید نیز نیازمند تهیه اشتراک برای استفاده است.

سازگار با محصولات اپل

سایر محصولات اپل مانند آیفون، آیپد و ایرپاد‌ها همگی با Apple TV 4K 2022 سازگار هستند و قابلیت‌های آن را افزایش می‌دهند. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره شده است:

SharePlay: امکان اضافه کردن اپل تی وی به یک تماس تصویری فیس‌تایم وجود دارد. در نتیجه می‌توان به صورت همزمان با چند نفر به تماشای فیلم نشست.

کنترل از راه دور: از آیفون می‌توان به عنوان کنترل از راه دور برای پخش محتوا یا خریداری اپلیکیشن ها استفاده کرد.

کالیبراسیون رنگ تلویزیون: با استفاده از آیفون می‌توان رنگ‌های تلویزیون متصل شده به اپل تی وی را تنظیم و کالیبره کرد تا تجربه دیدن فیلم‌ها بهتر از همیشه باشد.

به اشتراک گذاری صدا: امکان اتصال همزمان دو جفت ایرپاد به صورت همزمان به اپل تی وی جدید وجود دارد. به علاوه می‌توان ولوم صدای هر ایرپاد را به صورت جداگانه تنظیم کرد یا دستورات صوتی را از طریق دستیار صوتی Siri به آن داد.

پشتیبانی از شبکه Thread Mesh

نسخه جدید اپل تی وی از پروتکل Thread پشتیبانی می‌کند. این پروکل امکان برقراری ارتباط هوشمندانه Apple TV را با سایر لوازم هوشمند خانگی که با این شبکه سازگار هستند فراهم می‌کند تا کنترل یکپارچه آن‌ها ممکن شود.

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
14935

مشخصات

سیستم عامل
tvOS
پردازنده اصلی
A15 Bionic
ظرفیت هارد
۱۲۸ گیگابایت
رزولوشن
4K HDR10+
اتصالات
HDMI 2.1 | Wi-Fi 802.11ax 2x2 MIMO| Thread | Gigabit Ethernet | Bluetooth 5.0 | IR Receiver
ابعاد (میلی‌متر)
۳۱×۹۳×۹۳
وزن
۲۱۴ گرم
نظرات
نظری ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

طراحی

ابعاد (میلی‌متر)
۳۱×۹۳×۹۳
وزن
۲۱۴ گرم

سیستم عامل

سیستم عامل
tvOS

مشخصات پردازنده

پردازنده اصلی
A15 Bionic

صفحه‌ نمایش

رزولوشن
4K HDR10+

ظرفیت

ظرفیت هارد
۱۲۸ گیگابایت

یو اس بی

اتصالات
HDMI 2.1 | Wi-Fi 802.11ax 2x2 MIMO| Thread | Gigabit Ethernet | Bluetooth 5.0 | IR Receiver
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
6,700,000 تومان
پک ۴ تایی ایرتگ اپل ردیاب و موقعیت‌یاب اپل دقت بالا در نمایش موقعیت قابل استفاده در جاکلیدی، کیف پول، کیف و ... قابلیت مسیریابی با استفاده از اپلیکیشن Find My دارای بلندگوی داخلی برای پیدا شدن راحت‌تر باتری...
28,800,000 تومان
نمایشگر ۱۰.۹ اینچی Liquid Retina LED پردازنده اپل A14  Bionic دوربین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل مجهز به حسگر تشخیص اثر انگشت دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت Center Stage درگاه USB-C قابلیت پشتیبانی از قلم...

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید