برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بند دورو اپل واچ یونیک مدل Uniq Revix Reversible 38/40/41mm-یاسی/سفید-REVLILWHT

  • بند سیلیکونی
  • دورو با قابلیت استفاده از هر دو طرف
  • بند آهنربایی با اتصال محکم
  • کیفیت ساخت بالا و ضد حساسیت
  • ضدآب و مقاوم در برابر پرتو UV
بیشتر بخوانیدShow less
1,190,000 تومان
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
16144

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۰۷/۱۹

افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌
سازنده:
توضیحات

بررسی و خرید بند اپل واچ یونیک رویکس مدل Uniq Revix Reversible Apple Watch Strap

بند دو روی آهنربایی یونیک Uniq Revix یکی از جذاب‌ترین بند‌های قابل انتخاب برای اپل واچ است. این بند از جنس سیلیکون ضد حساسیت ساخته شده و دو رنگ است. در نتیجه به سه شکل مختلف می‌توان آن را روی اپل واچ نصب و استفاده کرد. اتصال آهنربایی قدرتمند، استفاده از آن را راحت کرده است. این بند در رنگ‌بندی متنوعی تولید شده تا ست کردن آن با لباس‌ها و استایل‌های مختلف آسان باشد.

سیلیکون مخصوص

سیلیکون به کار رفته در بند اپل واچ دورو یونیک مدل Uniq Revix کیفیت بسیار بالایی دارد. مقاومت در برابر تعریق و آب سبب شده تا خیال کاربران از خراب شدن بند بابت استفاده روزمره، شستن دست‌ها و حتی استفاده در استخر راحت باشد. به علاوه، این سیلیکون با اشعه فرابنفش (UV) بهینه شده تا ضد چسبیدن گرد و غبار باشد و ظاهر درخشان و تمیز خود را از دست ندهد. این بند کاملا ضد حساسیت است و برای افرادی که پوست حساسی دارند گزینه مناسبی به شمار می‌آید. 

دو رنگ، سه استایل متفاوت

بند دورو اپل واچ یونیک مدل Uniq Revix در هر طرف یک رنگ دارد. در نتیجه می‌توان فقط از یک رنگ آن یا با برعکس بستن بند‌ها، از یک بند دو رنگ استفاده کرد. این سه حالت استفاده از رنگ بند سبب می‌شود تا ست کردن آن با لباس‌ها و استایل‌های مختلف راحت باشد.

اتصال آهنربایی محکم

در ساخت بند اپل واچ یونیک مدل Uniq Revix از ۲۸ عدد آهنربای نئودیموم قدرتمند استفاده شده که اتصال بند را از هر دو جهت محکم و در عین حال ساده کرده است. به علاوه، طراحی این آهنربا‌ها به شکلی بوده که رویه بند به صورت پله پله باشد. در نتیجه به راحتی می‌توان بند را متناسب با سایز مچ دست بست. این طراحی شیاردار عبور و مرور هوا را نیز ممکن می‌کند و از تعریق دست جلوگیری می‌کند.

متصل‌کننده‌های فلزی

بر خلاف بسیاری از بند‌های موجود در بازار، بند اپل واچ دورو یونیک رویکس مدل Uniq Revix از اتصالات فلزی بهره برده است. این اتصالات پوششی به رنگ بند دارند و به راحتی در بدنه اپل واچ قفل می‌شوند. زبانه فنری این بند نیز فلزی است که دوام طولانی آن را تضمین می‌کند. در نتیجه خبری از شل شدن بند یا جدا شدن ناگهانی آن از بدنه اپل‌واچ نیست.

سازگار با تمامی مدل‌های اپل واچ

بند اپل واچ یونیک رویکس Uniq Revix در دو سایز ۳۸/۴۰/۴۱ میلی‌متر و ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹ میلی‌متر تولید و عرضه شده است. اگرچه برخی مدل‌های آن که تصویر اپل واچ اولترا بر روی بسته‌بندی آن‌ها وجود دارد، در قسمت اتصال به بدنه پهن‌تر هستند تا سازگاری بیشتری با ابعاد بزرگ اپل واچ اولترا داشته باشند. اگرچه همچنان می‌توان از مدل‌های دیگر با سایز ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹ میلی‌متر برای اپل واچ اولترا استفاده کرد. استفاده از این بند سیلیکونی آهنربایی برای فعالیت‌های روزمره، ورزش، طبیعت‌گردی و شنا توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
16144

مشخصات

مدل‌های سازگار
اپل‌واچ‌های سایز ۳۸، ۴۰ و ۴۱ میلی‌متر
جنس بند
سیلیکون
نوع قفل
آهنربایی
نظرات
نظری ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

مدل‌های سازگار
اپل‌واچ‌های سایز ۳۸، ۴۰ و ۴۱ میلی‌متر
جنس بند
سیلیکون
نوع قفل
آهنربایی
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید