برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کیف لپتاپ ۱۳/۱۴ اینچی کیس لاجیک مدل Case Logic TS113-مشکی

  • مناسب لپتاپ و تبلت تا حداکثر سایز ۱۴ اینچ
  • سازگار با مکبوک‌های  ۱۳ و ۱۴ اینچ
  • دارای جیب زیپدار برای لوازم جانبی
  • دارای لایه فوم ضربه‌گیر
  • درز‌های دوخته‌شده بسیار محکم
  • آستر مخملی ضدخش
  • جنس پلی‌استر بادوام
بیشتر بخوانیدShow less
1,350,000 تومان
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
18686

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۰۳/۱۷

افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌(1)
سازنده:
توضیحات

بررسی و خرید کیف لپتاپ یونیک مدل Uniq Cyprus

کیف لپتاپ یونیک مدل Uniq Cyprus یک محافظ باریک و زیبا برای انواع لپتاپ و مکبوک از سایز ۱۳ تا ۱۶ اینچ است. طراحی ظریف و مقاوم، مقاومت در برابر آب و آستر مخملی ضدخش سبب شده تا نگهداری از لپتاپ و تبلت در آن ساده و بی‌دغدغه باشد. این کیف فاقد دسته است و می‌توان از آن به عنوان یک کاور برای قرار دادن لپتاپ در کوله‌پشتی یا کیف دوشی استفاده کرد.

ساختار ۳ لایه

کاور لپتاپ یونیک مدل Uniq Cyprus از سه لایه مختلف ساخته شده است. لایه بیرونی از جنس پارچه ضدآب نئوپرین است که در عین خاصیت کشسانی، مقاومت بالایی دارد و ظاهری یکدست و شیک به این کیف بخشیده است. لایه میانی از جنس فوم ضربه‌گیر است تا لپتاپ، مک بوک یا تبلت قرار داده شده درون کاور از ضربه‌های سبک در امان باشد. لایه داخلی یا آستر نیز حالت مخملی دارد که از بروز انواع خط و خش بر روی دستگاه جلوگیری می‌کند و محافظت مناسبی را برای آن به ارمغان می‌آورد.

زیپ و دوخت

دوخت دور کاور لپتاپ یونیک مدل Uniq Cyprus با ظرافیت خاصی انجام شده و از تکنیک دوخت Flatlock برای آن استفاده شده است. در نتیجه خاصیت ارتجاعی مناسبی دارد و لبه‌های کاور را به محکمی در کنار یکدیگر نگه می‌دارد. این دوخت چندگانه است و کیفیت ساخت و ظرافت بالای این محصول را به رخ می‌کشد.

زیپ به کار رفته در کیف مک بوک یونیک Uniq Cyprus نیز قابلیت قفل شدن دارد. این زیپ که از جنس آلیاژ فلز روی ساخته شده، ظاهری مات و درخشان دارد و با قفل کردن آن، از تکان خوردن و در نتیجه بیرون ریختن محتویات کیف جلوگیری می‌شود.

رنگ‌بندی و سایزبندی متنوع

کیف لپتاپ یونیک مدل Uniq Cyprus در دو سایز مختلف تولید شده است. سایز کوچکتر برای انواع لپتاپ‌ها، مک بوک و تبلت تا حداکثر سایز ۱۴ اینچ مناسب است. در نتیجه می‌توان از آن برای نگهداری و حمل و نقل مک بوک پرو ۱۳ یا ۱۴ اینچ، مک بوک ایر ۱۳ اینچ و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ استفاده کرد. سایز بزرگتر این کاور نیز برای نگهداری لپتاپ و مک بوک تا سایز ۱۶ اینچ مناسب است. در نتیجه گزینه مناسبی برای مک بوک پرو ۱۵ یا ۱۶ اینچی است.

این محصول در رنگ‌های متفاوتی تولید شده که ظاهری پاستلی دارند. این رنگ‌ها در کنار ساختار ظریف این کاور سبب شده تا این کاور ظاهری مدرن و مینیمال داشته باشد. رنگ‌های مختلف نیز برای ست کردن با انواع کیف و کوله‌پشتی یا لباس‌ها مناسب است.

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
18686
نظرات
نظری ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید