برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کنترلر پلی استیشن ۵ مدل DualSense رنگ آبی روشن

  • دارای دکمه‌های Share، PS و بی‌صدا
  • تاچ پد ۲ نقطه‌ای با قابلیت کلیک کردن
  • دارای ۲ دکمه جوی‌استیک، D-Pad و دکمه‌های بازی
  • پورت USB-C و درگاه هدست استریو
بیشتر بخوانیدShow less
3,800,000 تومان
مرجع:
10688

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۰۶

افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌
سازنده:
توضیحات

کنترلر بی‌سیم سونی DualSense یک دسته بازی کاملاً جدید است که برای استفاده در کنار کنسول پلی استیشن ۵ طراحی و تولید شده است. این محصول همانند نسل قبلی خود دارای ۲ جوی‌استیک آنالوگ، D-pas و یک تاچ پد با قابلیت کلیک کردن است. از ویژگی‌های مهم این محصول، قابلیت فیدبک لرزشی است؛ بدین ترتیب کنترلر می‌تواند تا در زمان برخورد، افتادن و یا سایر اتفاقاتی که در طول بازی می‌افتد، با لرزش خود، تجربه واقعی‌تر و بهتری از بازی را به شما ارائه دهد. ویژگی دیگری که به‌تازگی در این نسل کنترلر‌های سونی قرار داده شده است، تریگرهای تطبیق‌پذیر است. این قابلیت که در دکمه‌های L2 و R2 دستگاه وجود دارد، میزان سفتی این دکمه‌های را تنظیم می‌کند. بدین ترتیب مثلاً زمانی که در حال کشیدن زه یک کمان هستید، میزان سفتی این دکمه با فشردن بیشتر آن تغییر می‌کند. همچنین مثلاً زمانی که اسلحه خود را در داخل بازی عوض می‌کنید، این میزان حساسیت و سفتی دکمه نیز تغییر خواهد کرد. علاوه بر این، کنترلر PS5 دارای ۶ حسگر تشخیص حرکت است که در بازی‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید تا تکان دارد کنترلر، کارهای خاصی در داخل بازی انجام دهید.

برای تعامل با دوستانتان در زمان بازی، روی بدنه این کنترلر DualSense یک میکروفن و همچنین یک اسپیکر مونو قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها برای چت کردن در زمان انجام بازی بهره ببرید. همچنین برای تجربه صدا با کیفیت بیشتر، یک ورودی اتصال هدفون هم روی این کنترلر وجود دارد. دسته بازی بیسیم DualSense سونی، برای اتصال به PS5 از بلوتوث نسل ۵.۱ استفاده می‌کند وجهت شارژ آن، یک درگاه USB-C برای آن در نظر گرفته شده است. باتری داخلی این کنترلر ظرفیت ۱۵۶۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته و به لطف نسخه جدید بلوتوث، مصرف انرژی بهینه‌ای دارد.

لمس بهتری بازی

استفاده از ۲ موتور لرزشی در داخل این کنترلر، امکان فیدبک دادن به کاربر، آن‌هم به‌صورت لمسی را فراهم کرده است. علاوه بر این، تریگر تطبیق‌پذیر دستگاه قابلیت تغییر میزان سفتی را به‌صورت داینامیک و استاتیک دارد. یعنی در می‌تواند در ابتدا نرم بوده و با فشردن هرچه بیشتر آن، سفت‌تر شود. همچنین میزان سفتی آن در شرایط مختلف، مثلاً با تعویض سلاح در داخل بازی می‌تواند تغییر کند. این دو ویژگی باعث شده‌اند تا محصول فوق، تجربه بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار دهند و بازی‌ها را برای کاربر، جذاب‌تر و واقعی‌تر کنند.

کنترل نوآورانه

طراحی ارگونومیک دستگاه، دو دکمه جوی استیک آنالوگ، D-pad و دکمه‌های ریسپانسیو، همگی نوید یک تجربه بازی حرفه‌ای و هیجان‌انگیز را می‌دهند. علاوه بر این،‌در بخش بالایی دستگاه یک تاچ‌پد لمسی ۲ نقطه‌ای قرار دارد که قابلیت کلیک شدن را هم دارد. کنترلر سونی DualSense همچنین از یک سیستم تشخیص حرکت ۶ محوره نیز برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد با تکان دادن کنترلر (در بازی‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند)، حرکات خاصی را در داخل بازی انجام دهید.

ارتباط یکپارچه

این کنترلر بی‌سیم دارای یک میکروفن داخلی و اسپیکر مونو است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، با دوستان و هم‌بازی‌هایتان چت کنید. همچنین امکان اتصال هدست نیز با استفاده در درگاهی که روی بدنه دستگاه تعبیه شده وجود دارد.

به اشتراک‌گذاری آسان

آپلود و به اشتراک‌گذاری لحظات بازی با استفاده از دکمه Share که روی بدنه این دستگاه قرارگرفته وجود دارد. همچنین می‌توانید از آن برای استریم آنلاین بازی‌ها هم استفاده کنید.

شارژ بهینه

تأمین انرژی کنترلر DualSense سونی بر عهده یک باتری داخلی است که می‌توانید با استفاده در درگاه USB-C آن را شارژ کنید. این کار حتی در زمان استفاده از کنترلر نیز امکان‌پذیر خواهد بود. باتری این محصول دارای ظرفیت ۱۵۶۰ میلی‌آمپر و از نوع لیتیوم-یون است.

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
10688
نظرات
نظری ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید