برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هدفون بی‌سیم QCY مدل T13-سفید

  • مجهز به بلوتوث نسخه ۵.۱
  • قابلیت استفاده به صورت تک‌گوش و دو گوش
  • قابلیت شارژ سریع گوشی‌ها
  • ۲ عدد میکروفون روی هر گوشی برای حذف نویز محیط در مکالمه
  • کنترل لمسی

گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی

بیشتر بخوانیدShow less
665,000 تومان

 رنگ

مشکی سفید
مرجع:
10648

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۱۸

افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌(1)
سازنده:
توضیحات

بررسی و خرید هدفون بی‌سیم QCY مدل T13

طراحی، راحتی و طول عمر باتری

هدفون بی‌سیم QCY مدل T13 طراحی ساده‌ای دارد و در این بازه قیمت اقتصادی از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است. این ایرباد‌ها در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شوند و ساقه نسبتا کوتاهی دارند. بخش بیضی شکل سری آن‌ها به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد و احساس بیرون‌زدگی یا بزرگی القا نمی‌کند. استفاده متوالی از آن‌ها برای چندساعت باعث خستگی نمی‌شود اما باید توجه داشت که هدفون‌های توگوشی با سری سیلیکونی برای استفاده در تمام طول روز مناسب نیستند. این محصول در برابر نفوذ آب مقاوم نیست اما از آنجایی که هیچ حفره‌ای روی آن‌ها دیده نمی‌شود؛ استفاده از آن‌ها زیر باران سبک بدون دردسر خواهد بود.

باتری هدفون بی‌سیم QCY مدل T13 عملکرد بسیار خوبی دارد و گوشی‌ها با یکبار شارژ کامل می‌توانند تا ۸ ساعت به صورت پیوسته موسیقی پخش کنند. این مقدار با توجه به سایر رقبا بسیار بالاست و طیف وسیعی از هدفون‌های بی‌سیم دیگر به سختی تا نصف این مقدار شارژدهی دارند. کیس شارژ این هدفون قابلیت ۳ بار شارژ کردن جفت گوشی‌ها را دارد و خود کیس نیز از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. قابلیت شارژ سریع برای گوشی‌ها نیز وجود دارد و تنها ۱۰ دقیقه شارژ شدن آن‌ها در کیس شارژ برای ۲ ساعت پخش موسیقی کافی است. شاید تنها نکته منفی این هدفون بی‌سیم، ابعاد بزرگ کیس شارژ آن باشد که البته با توجه به قیمت آن، نباید انتظار زیادی از آن داشت.

اتصالات و کنترل‌ها

هدفون بی‌سیم QCY مدل T13 قابلیت کنترل لمسی دارد و برای استفاده از آن تنها لمس کردن بخش بالایی آن کافی است. دستور‌های لمسی QCY T13 به شرح زیر هستند:

  • دوبار ضربه روی گوش راست یا چپ=توقف/پخش موسیقی
  • لمس و نگه داشتن گوش راست=رفتن به موسیقی بعدی
  • لمس و نگه داشتن گوش چپ=رفتن به موسیقی قبلی
  • سه بار ضربه روی گوش راست=فعال/غیرفعال کردن حالت گیمینگ (تأخیر کم)
  • سه بار ضربه روی گوش چپ=فعال کردن دستیار صوتی

طبق دستور‌العمل استاندارد خود هدفون‌ها، امکان کم و زیاد کردن صدا به صورت مستقیم از روی آن‌ها وجود ندارد. اگرچه می‌توان دستورات دلخواه را از طریق اپلیکیشن مخصوص آن‌ها یعنی QCY App اعمال کرد. هدفون بی‌سیم QCY مدل T13 ضربه تکی را به عنوان دستور نمی‌شناسد. این مسئله ممکن است ابتدا کمی آزار دهنده باشد اما زمانی که قصد تنظیم گوشی‌ها را درون گوش خود دارید، دستورات ناگهانی ارسال نمی‌شوند.

اتصال هدفون بی‌سیم QCY مدل T13 بسیار پایدار و با کیفیت است. بهره‌مندی از بلوتوث نسخه ۵.۱ و برد بی‌سیم حدود ۱۰ متر  سبب شده تا استفاده از آن‌ها بسیار راحت و لذت‌بخش باشد. به علاوه استفاده تکی از گوشی‌ها نیز بدون وقفه انجام می‌شود و قطع و وصل شدن صدا به ندرت پیش می‌آید.

کیفیت مکالمه

هدفون بی‌سیم QCY مدل T13 کیفیت مکالمه قابل قبولی دارد. ۴ عدد میکروفون در این محصول به کار رفته که برای دریافت صدای بلند و شفاف گوینده مناسب است.  صدای نویز محیط نیز به خوبی از صدای مکالمه حذف می‌شود. البته اگر نویز محیط بسیار زیاد باشد یا باد شدید در حال وزیدن باشد، صدای گوینده کمی افت می‌کند. اما به طور کلی هدفون بی‌سیم QCY مدل T13 در این بازه قیمت، یکی از بهترین کیفیت مکالمه‌ها را ارائه می‌کند.

اپلیکیشن QCY App

اپلیکیشن رایگان QCY App برخی از قابلیت‌های T13 را فعال می‌کند که در این بازه قیمتی بی‌نظیر است. برای استفاده از تنظیمات،‌ گوشی‌ها باید بیرون از کیس شارژ باشند. این قابلیت‌ها عبارتند از:

  • آپدیت شدن نرم‌افزار گوشی‌ها
  • نمایش درصد باتری به صورت پاپ آپ (فقط اندروید)
  • تغییر و شخصی‌سازی عملکرد دستور‌ها
  • انتخاب اکولایزر‌های مختلف
  • پیدا کردن ایرباد‌ها روی نقشه
  • پاک کردن حافظه اتصال بلوتوث

اکولایزرهای مختلفی از جمله پاپ، بیس، راک، سافت یا کلاسیک در این برنامه وجود دارند و قابلیت تنظیم دستی اکولایزر ۱۰ باند آن نیز وجود دارد. اگرچه تجربه نشان داده تغییر اکولایزر سبب افت کیفیت صدای آن شده و خود هدفون بی‌سیم QCY مدل T13 بدون هیچگونه تنظیمات اکولایزر از صدای شفاف و مناسبی برخوردار است.

کیفیت موسیقی

کیفیت موسیقی هندزفری QCY T13 بسیار خوب است. صداها طبیعی هستند و زیر و بم‌ها با دقت مناسبی پخش می‌شوند. این مسئله ارزش خرید این هدفون‌ها را بسیار بالا می‌برد.به علاوه، صداهای بیس موسیقی واضح هستند و گوش دادن به موسیقی‌های هیجان‌انگیز با این هدفون ها لذت‌بخش است. البته به طور کلی صدای زیر هدفون بی‌سیم QCY مدل T13 قوی‌تر از صدای بم آن است و در نتیجه احتمالا صدای خواننده واضح‌تر و بلند‌تر از موسیقی پس‌زمینه شنیده می‌شود. به علاوه صداهایی با فرکانس میانه نیز وضوح بالایی ندارند که البته انتظار بی‌نقص بودن از محصولی در این بازه قیمتی منطقی نیست. به طور کلی کیفیت صدای این هندزفری بلوتوث قابل قبول و حتی خوب است و به سختی می‌توان رقیبی در این بازه قیمتی برای آن پیدا کرد.

QCY T13 یا QCY T5؟

هدفون QCY T5 قیمت بسیار پایینی دارد و یکی از هدفون‌های بی‌سیم با کیفیت و اقتصادی به شمار می‌آید. اما هدفون بی‌سیم QCY مدل T13 به لطف ۴ ساعت عمر باتری بیشتر گوش‌ها، ابعاد جمع و جورتر و سازگاری با اپلیکیشن ارزش خرید بالاتری دارد. کیفیت مکالمه T13 نیز به لطف بهره‌مندی از ۴ عدد میکروفون بیشتر است. اگرچه صداهای زیر در T5 با وضوح بالاتری پخش می‌شوند و در نتیجه صدای خواننده یا مخاطب تماس تلفنی بهتر شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
10648

مشخصات

ابعاد
۵۴x۵۴x۲۸ میلی‌متر
وزن
وزن کیس: ۴۹ گرم
جنس بدنه
پلاستیک
نوع
توگوشی
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
IPX5
نشانگر LED
دارد
سازگاری
اندروید و iOS
نوع اتصال
بی‌سیم
نوع رابط
بلوتوث
بلوتوث
نسخه ۵.۱
میکروفون
میکروفون با قابلیت کاهش نویز
نویز کنسلینگ
ندارد
کنترل‌های دستگاه
کنترل لمسی
قابلیت کنترل موزیک/تماس‌ها
دارد
قابلیت کنترل صدا
ندارد
دستیار صوتی
ندارد
قطر درایور اسپیکر
۷.۲ میلی‌متر
باتری
باتری داخلی قابل‌شارژ در کیس و گوشی‌ها
عمر باتری
تا ۱ ساعت شارژدهی با ۵ دقیقه شارژ درصورت اتمام باتری
تا ۴۰ ساعت با استفاده از کیس شارژ
تا ۸ ساعت با یک‌بار شارژ
شارژ
شارژ کیس با استفاده از درگاه USB-C
محتویات جعبه
هندزفری QCY T13، کیس شارژ، سری‌های سیلیکونی، کابل USB-C
نظرات(2)
امتیاز کلی
4
2 نظرات
کیفیت
(4)
کارایی
(4)
سلام من اين هدفون رو خريدارى كردم و نگه دارى شارژ و كيفيت صداى خوبى داره اما كيفيت ميكروفون خوبى نداره و به خوبى صدارو به مخاطب هنگام مكالمات نميرسونه و همه ى افرادى كه باهاشون مكالمه داشتم اين مورد رو ذكر كردن كه صدام خيلى كم بهشون ميرسه و مرتبا ميگفتن بلند تر صحبت كن.

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

مشخصات ظاهری و فیزیکی

ابعاد
۵۴x۵۴x۲۸ میلی‌متر
وزن
وزن کیس: ۴۹ گرم
جنس بدنه
پلاستیک
نوع
توگوشی
مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
IPX5
نشانگر LED

مشخصات فنی

سازگاری
اندروید و iOS
نوع اتصال
بی‌سیم
نوع رابط
بلوتوث
بلوتوث
نسخه ۵.۱
میکروفون
میکروفون با قابلیت کاهش نویز
نویز کنسلینگ
کنترل‌های دستگاه
کنترل لمسی
قابلیت کنترل موزیک/تماس‌ها
قابلیت کنترل صدا
دستیار صوتی
قطر درایور اسپیکر
۷.۲ میلی‌متر

باتری و شارژ

باتری
باتری داخلی قابل‌شارژ در کیس و گوشی‌ها
عمر باتری
تا ۴۰ ساعت با استفاده از کیس شارژ
تا ۱ ساعت شارژدهی با ۵ دقیقه شارژ درصورت اتمام باتری
تا ۸ ساعت با یک‌بار شارژ
شارژ
شارژ کیس با استفاده از درگاه USB-C

سایر ویژگی‌ها

محتویات جعبه
هندزفری QCY T13، کیس شارژ، سری‌های سیلیکونی، کابل USB-C
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
مجهز به بلوتوث نسخه ۵.۰ قابلیت استفاده به صورت تک‌گوش و دو گوش کیس شارژ ۲۲۰۰ میلی‌امپرساعتی (مجموعا ۶۰ ساعت شارژ) دارای خروجی USB، قابل استفاده به عنوان پاوربانک اضطراری کیفیت صدای بالا کنترل لمسی
14,770,000 تومان
نمایشگر لمسی OLED پردازنده قدرتمند Apple S8 سرکوک دیجیتال با قابلیت Haptic Feedback تا ۱۸ ساعت عمر باتری قابلیت برقراری تماس و استفاده از Siri کابل USB Type-C حسگر تشخیص تصادف خودرو نسخه ۲۰۲۳ جعبه کوچک و...

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید