برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کیت تولید محتوا بویا مدل Boya BY-VG350

  • مناسب برای تولید محتوا و ضبط ویدئو با موبایل
  • میکروفون بویا همراه با فوم بادگیر
  • سه‌پایه کوچک همراه با بال‌هد
  • نور LED برای فیلم‌برداری باکیفیت
  • کیفیت ساخت بسیار بالا
بیشتر بخوانیدShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
4389
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌
سازنده:
توضیحات

بررسی کیت تولید محتوا BY-VG350 بویا

کیت تولید محتوا BY-VG350 بویا که شامل میکروفون شات‌گان BY-MM1 بویا، مانت ضربه‌گیر میکروفون، هولدر گوشی‌ هوشمند، نور و لوازم دیگر است، تمام لوازم برای تولید کنندگان محتوا و خبرنگاران را به صورت یک‌جا در اختیار کاربر گذاشته است. 

میکروفون BY-MM1 یک میکروفون کندانسر جمع‌وجور است که طوری طراحی شده که ولاگرها، تولیدکنندگان محتوا و خبرنگاران بتوانند کیفیتی به مراتب بهتر از میکروفون داخلی دوربین‌ها و گوشی‌های هوشمند در صدابرداری داشته باشند. این میکروفون با انواع گوشی‌های هوشمند، دوربین‌ها، کامپیوترها و رکوردرها سازگار است و برای استفاده از آن به باتری نیازی نخواهید داشت. این میکروفون به همراه یک فوم بادگیر که امکان دریافت صدایی باکیفیت‌تر در محیط‌های خارجی فراهم کرده و یک مانت ضربه گیر که موجب به حداقل رسیدن صدای نویز در هنگام جابجا کردن میکروفون و دست زدن به آن می‌شود، عرضه شده است.

گیره گوشی این کیت تولید محتوا با اکثر گوشی‌های هوشمند سازگار است و می‌توان آن را بر روی سری سه‌پایه بال‌هد و سه‌پایه‌ای که در این کیت وجود دارد، مانت کرد. علاوه بر این‌ها این گیره دارای قسمت‌هایی برای اتصال میکروفون و نور ال ای دی است. همچنین یک کابل ۳.۵ میلی‌متر TRS برای استفاده از میکروفون به همراه دوربین‌ها و رکوردرهای صوتی و یک کابل ۳.۵ میلی‌متری TRS به TRRS برای استفاده به همراه گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای مک به همراه این کیت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
4389
نظرات
نظری ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید