برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دوربین ورزشی گوپرو GoPro HERO 10 Black

  •  قابلیت فیلم‌برداری 5.3K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه
  •  چیپست جدید و قدرتمند G2
  •  فیلم‌برداری 4K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه
  •  عکاسی با رزولوشن ۲۳ مگاپیکسل
  •  سیستم لرزشگیر HyperSmooth 4.0
  •   ضدآب تا عمق ۱۰ متر
  •  باتری 1720 میلی آمپر
  •  دارای صفحه نمایش در جلو و پشت دوربین
بیشتر بخوانیدShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
5831
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌
سازنده:
توضیحات

بررسی کامل گوپرو هیرو۱۰

دوربین Hero10 Black با بهره‌مندی از سنسور ۲۳ مگاپیکسلی و پردازنده جدید GP2 عملکرد بهبودیافته‌ای در اکشن‌ کمراهای پرچم‌دار گو پرو کسب کرده است. این دوربین سرعت بالاتری نسبت به دوربین قبلی ارائهمی‌دهد، همچنین عملکرد کلی این دوربین در صفحه لمسی و امکان فیلم‌برداری با فریم ریت‌های بالاتر جزو ویژگی‌های جدید این دوربین است. دوربین هیرو ۱۰ قادر است تا در حالت‌های 5.3K60، 4K12 و2.7K240 فیلم‌برداری و با وضوح ۲۳ مگاپیکسل عکس‌برداری کند. همچنین تمام تنظیمات و قابلیت‌های دوربین قبلی این شرکت و یا به عبارت دیگر Hero9 به صورت به‌روزشده‌ای در این دوربین موجود است.

gopro 10

صفحه نمایش ۱.۴ اینچی جلویی این دوربین قادر است اطلاعات ضبط را نیز نمایش دهد و همچنین پخش زنده را نیز به همراه دارد، قابلیت پخش زنده برای ولاگینگ و سایر نیازهای مشابه بسیار کارآمد است. وجود تثبیت کننده دیجیتال جدید HyperSmooth 4.0 و تراز افقی داخلی موجب ثبت ویدیویی بسیار روان‌تر و تثبیت‌شده‌تر از قبل بدون نیاز به همراه داشتن گیمبال می‌شود. این دوربین علاوه بر حفظ تمام خصوصیات یک اکشن کمرا، حالا قادر است تا به عنوان یک وب‌کم با کیفیت 1080p Full HD نیز در خدمت شما باشد و برای پخش زنده از آن استفاده کنید. همچنین هیرو ۱۰ به صورت خودکار به فضای ابری متصل می‌شود و برای کاربر امکان ذخیره سازی فایل‌ها به محض ثبت و ضبط بر روی فضای ابری را فراهم کرده است. این دوربین به تنهایی تمام نیازهای کاربران را برای به ثبت رساندن ماجراجویی‌ها را برطرف می‌کند. بدنه محکم این دوربین بدون نیاز به محفظه تا عمق ۱۰ متری در مقابل نفوذ آب مقاوم است. علاوه بر این کیس مخصوص قواصی برای استفاده از دوربین در آب‌های عمیق‌تر نیز قابل خریداری است.

دوربین هیرو ۱۰ با وجود پیشرفته شدن قابلیت‌های دوربین‌های قبلی گوپرو و اضافه کردن قابلیت‌های جدید یک اکشن کمرای تمام و کمال است. یکی از ابزارهای کارآمد بهبود یافته در این دوربین، HindSight است که اگر این قابلیت را روشن کنید، قبل از این که دکمه رکورد را فشار بدهید؛ ویدیوی ۳۰ ثانیه از اتفاقات قبل از فشار دادن دکمه رکورد را در اختیار خواهید داشت که با وجود این قابلیت هیچ یک از اتفاقات و لحظات مهم و غیرمنتظره در ماجراجویی‌های شما از دست نخواهد رفت. این دوربین دارای صفحه نمایش لمسی ۲.۳ اینچی با قابلیت زوم، امکان عکاسی با فرمت raw، ضبط صدا، لوپ کردن ویدیو، تراز افق، تایم لپس و نایت لپس، قابلیت LiveBurst که از ۱.۵ ثانیه قبل تا ۱.۵ ثانیه بعد از فشار دادن دکمه شاتر را عکس‌برداری می‌کند، اسلوموشن ۸ برابری، فیلم‌برداری با بیت ریت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه، سه میکروفون با قابلیت‌‌های پیشرفته در کاهش نویز، تنظیمات پیشرفته Protune، ۱۴ دستور صوتی مانند “GoPro, take a photo” که امکان استفاده از دوربین بدون لمس آن را فراهم کرده و بسیاری از قابلیت‌های دیگر است.

 

دوربین Hero10 دارای مانت flip-out 2-prong در زیر خود است که امکان اتصال آسان تجهیزات جانبی مختلفی را برای کاربران فراهم کرده است. گوپرو تجهیزات مختلفی را برای نیازهای مختلف اعم از ورزش‌های با اکشن بالا و یا استفاده برای ولاگینگ در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است. از میان این لوازم جانبی می‌توان به Max Lens Mod اشاره کرد که با نصب آن بر روی این دوربین زاویه الترا-واید ۱۵۵ درجه‌ای را در اختیار خواهید داشت. برای استفاده از این دوربین در شبکه‌های مجازی نیز قابلیت‌هایی فراهم شده است؛ این دوربین دارای حالت عکاسی پرتره است که با استفاده از این حالت، تصاویری با ویژگی‌های ایده‌آل برای بارگذاری در شبکه‌های اجتماعی خواهید داشت. ظرفیت باتری دوربین هیرو ۱۰ نیز با ۱۷۲۰ میلی‌آمپر ظرفیت، مانند نمونه قبلی است. این ظرفیت به کاربر امکان استفاده طولانی مدتی از دوربین را با هر بار شارژ فراهم کرده است.

پردازشگر جدید و قدرتمند

وجود پردازشگر انقلابی GP2 در این دوربین موجب سرعت بسیار بالا، صفحه لمسی کاملاً پاسخگو و همچنین دو برابر شدن فریم ریت در فیلم‌برداری شده است. این پردازشگر به صورت اختصاصی برای دوربین‌های گو پرو طراحی شده است.

صفحه نمایش جلویی جدید + بهبود عملکرد

قاب بندی در استفاده در ولاگینگ و سلفی گرفتن با صفحه نمایش جدید که فریم ریت بالاتر و نمایش جزئیات بیشتری دارد، بهتر از همیشه شده است. پخش زنده به همراه این دوربین نیز عملکردی بهتر از پیش دارد، همچنین استفاده از این دوربین به عنوان وب‌کم نیز بسیار آسان و ساده است.

عکاسی با رزولوشن بالا + فیلم‌برداری با فریم ریت بالا

دوربین گو پرو هیرو ۱۰ از قادر است تا تصاویری با وضوح بیشتری نسبت به تمام گو پروهای قبلی به ثبت برساند. به‌روزرسانی وضوح عکس‌ها به ۲۳ مگاپیکسل و فیلم‌برداری با رزولوشن 5.3K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه از ویژگی‌های قابل توجه این دوربین است. علاوه بر این حالت فیلم‌برداری اسلوموشن ۸ برابری نیز در رزولوشن 2.7K و امکان نگه داشتن ویدیو در حالت فیلم‌برداری با رزولوشن 5.3K و ثبت عکس با وضوح ۱۵.۸ مگاپیکسل از دیگر قابلیت‌های تحسین برانگیز اکشن کمرای جدید گوپرو است.

کیفیت با وضوح تصاویر

تصاویری با جزئیات عالی، بافتی واقعی و کنتراست خیره کننده‌ای حتی در شرایط نوری ضعیف با این دوربین به ثبت می‌رسند. لنز دوربین هیرو ۱۰ خاصیت آب گریز بسیار بالایی دارد که موجب دفع آب در شرایط بارانی و همچنین کاهش پدیده فلر می‌شود.

بدنه‌ای مقاوم و ضد آب تا عمق ۱۰ متری

این دوربین کاملا ضد آب و مقاوم‌تر از همیشه است، این دوربین مقاومت رویارویی با تمام شرایط را برای به ثبت رساندن ماجراجویی‌های شما دارد. ساختار مقاوم این دوربین در شرایط مختلف آب‌وهوایی شدید مقاومت دارد و همچنین در مقابل آب تا عمق  ۱۰ متری نیز مقاوم است. کاور لنز هیرو ۱۰ نیز در مقابل خط و خش افتادن مقاوم است و حتی در شرایط نیاز قابل تعویض است.

HyperSmooth 4.0

عملکرد قابلیت HyperSmooth هیچوقت به روانی عملکرد آن در دوربین هیرو ۱۰ نبوده است و این دوربین با بهترین کیفیت می‌تواند با لرزش‌های ناخواسته مقابله کند. علاوه بر این عملکرد آن در شرایط نوری ضعیف نیز بهبود یافته و تراز افق نیز بسیار کاربردی عمل میکند. با محدودیت چرخش موجود در این دوربین نیز کادر شما بسیار دقیق‌تر از همیشه خواهد بود.

اتصال سریع و قابل اعتماد

انتقال عکس‌ها و ویدیوها با استفاده از این دوربین بسیار سریع و آسان خواهد بود و می‌توانید توسط اپلیکیشن Quik با سرعت بسیار بالایی و بی‌سیم فایل‌های خود را به گوشی هوشمند انتقال دهید و یا حتی با وصل کردن دوربین و گوشی با سیم انتقال سریع‌تری را تجربه کنید. همچنین فضای ابری بی‌نهایتی نیز برای کاربران این دوربین‌ها در نظر گرفته شده است که به آسانی و تنها با وصل کردن دوربین به وای-فای خود دوربین باقی عملیات بارگذاری را به صورت خودکار انجام خواهد داد.

باتری با ظرفیت بالا

باتری لیتیوم یونی این دوربین با ظرفیت ۱۷۲۰ میلی‌آمپر می‌تواند مدت زمان بالایی در استفاده از دوربین را با هربار شارژ و بدون نیاز به تعویض باتری در اختیار کاربر بگذارد.

قابلیت استفاده به عنوان وب‌کم + پخش زنده

می‌توانید از گوپرو خود به عنوان یک وب کم بسیار باکیفیت استفاده کنید و پخش زنده داشته باشید.

سازگار با Max Lens Mod

با استفاده از Max Lens Mod بر روی هیرو ۱۰ می‌توانید واید‌ترین زاویه دیدی که بر روی دوربین‌های گوپرو ممکن است را در عکس‌برداری و فیلم‌برداری داشته باشید که این لنز در کنار تثبیت کننده تصویر به‌روزشده HyperSmooth نتایج خیره‌کننده‌ای را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
5831
نظرات
نظری ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید