برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

میکروفون بی‌سیم بویا مدل BY-WM3D

  • مناسب برای تولید محتوا، ولاگ، یوتیوب و اینستاگرام
  • گیرنده قابل استفاده به همراه دستگاه‌های iOS، دوربین‌های DSLR و دستگاه‌های اندروید
  • فرستنده کوچک به همراه میکروفون داخلی
  • دوام باتری با هر بار شارژ: ۴.۵ ساعت
بیشتر بخوانیدShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
8439
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌
سازنده:
توضیحات

بررسی و خرید میکروفون بی‌سیم بویا مدل BY-WM3D

میکروفون بویا مدل BY-WM3D یک میکروفون ایده‌آل برای خبرنگاران، ولاگرها و تولیدکنندگان محتوا در پلتفرم‌های مختلف مانند اینستاگرام و یوتیوب است. این میکروفون طوری طراحی شده تا بتواند صدای بسیار واضح و باکیفیتی را دریافت کند و همچنین به همراه تمام گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دوربین‌هایی که دارای جک هدفون هستند، قابل استفاده است.

به‌لطف وجود میکروفون داخلی در فرستنده کوچک کامپکت، می‌توانید با وصل کردن فرستنده بر روی لباس سوژه و یا در دست گرفتن فرستنده، میکروفون باکیفیتی را نزدیک به گوینده داشته باشید. به این ترتیب می‌توان صدایی به مراتب‌ باکیفیت‌تر نسبت به میکروفون داخلی گوشی‌های هوشمند و یا دوربین‌ها ضبط کرد و خروجی ویدیویی و یا صوتی باکیفیت‌تری خواهید داشت.

این میکروفون طوری طراحی شده است که کاربران در هر سطحی از دانش و تجربه به محض باز کردن بسته‌بندی محصول بتوانند از آن استفاده کنند. تنها کافی است که میکروفون را از کیس شارژ جدا کنید، آن را روشن کنید و به دستگاه مورد نظر خود وصل کنید. این میکروفون تا مسافت ۲۰ متری قادر است تا انتقال صدای کاملا واضحی را در اختیار کاربران قرار دهد، همچنین با هربار شارژ کامل باتری، می‌توان تا چهار ساعت و نیم از این میکروفون استفاده کرد. 

کیس شارژ این میکروفون بسیار کارآمد است و علاوه بر این که به‌صورت منظم می‌توان تمام اقلام این میکروفون را با در آن گذاشت و حمل کرد، امکان شارژ میکروفون به‌سیله کیس شارژ نیز امکان پذیر است. این کیس دارای شارژ سریع است و تنها دو ساعت طول می‌کشد که این کیس گیرنده و فرستند میکروفون را شارژ کند. کیس شارژ به‌خودی‌خود دارای یک باتری ۱۰۰۰ میلی‌آمپری است و در هنگام کار و در صورت عدم دسترسی به برق می‌توان به آسانی میکروفون را به‌وسیله آن شارژ کرد. فرستنده با هربار شارژ کامل به مدت ۴.۵ ساعت و گیرنده تا ۸ ساعت قابل استفاده است.

تبدیل‌های مختلف برای اتصال به دستگاه‌های مختلف

گیرنده این میکروفون به همراه سه تبدیل عرضه شده است که امکان استفاده از میکروفون بدون نیاز به کابل و گیره به همراه تمام دیوایس‌ها را امکان‌پذیر کرده است. این گیرنده دارای تبدیل‌های ۳.۵ میلی‌متری TRS و TRRS است که می‌توان با استفاده از آن‌ها گیرنده را بر روی گوشی‌های هوشمند و دوربین‌ها نصب کرد. همچنین این گیرنده دارای تاییدیه MFI اپل است و با پورت لایتنینگ نیز کاملا سازگار است.

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
8439
نظرات
نظری ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید