برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura Studio 4

  • طراحی جدید با نورپردازی خاص
  • قابلیت تنظیم شدت نور
  • قابلیت انتخاب نورپردازی در ۵ حالت
  • پخش صدای ۳۶۰ درجه و فراگیر
  • اتصال از طریق بلوتوث
  • شش درایور ۴۰ میلی‌متری
  • یک ووفر ۱۳۰ میلی‌متری
  • توان مجموع ۱۳۰ وات
بیشتر بخوانیدShow less
17,690,000 تومان
مرجع:
20498

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۶

افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌
سازنده:
توضیحات

بررسی و خرید اسپیکر AURA STUDIO 4

اسپیکر بلوتوثی AURA STUDIO 4 یکی از محبوب‌ترین محصولات تولید شده توسط کمپانی هارمن کاردن است. ۷۰ سال از تأسیس کمپانی هارمن کاردن در نیویورک می‌گذرد و در این ۷ دهه، این کمپانی تبدیل به نامی آشنا در حیطه تولید محصولات صوتی شده است. 

اسپیکر AURA STUDIO 4 مجهز به یک درایور بیس ۱۳۲ میلی‌متری رو به پایین و ۶ درایور برای پخش صداها در دامنه فرکانسی مید‌رنج و بالا است. این ۷ درایور قادرند صدایی با حجم و دقت بالا تولید کنند. بدنه شفاف این اسپیکر با وجود ۳۲۴ کریستال در قسمت پایینی، ظاهری بسیار چشم‌نواز و مدرن به این اسپیکر اضافه کرده است، در این قسمت نورپردازی جالبی با ۵ حالت مختلف وجود دارد که باعث شده AURA STUDIO 4 ظاهری خیره‌کننده‌تر از همیشه داشته باشد. با توجه به قیمت این اسپیکر، می‌توان آن را یکی از بهترین اسپیکرها در محدوده میان رده دانست.

به‌طورکلی می‌توان کمپانی هارمن کاردن را یک کمپانی قدیمی تولیدکننده انواع اسپیکرها که توجه ویژه‌ای به شکل ظاهری محصولات خود دارد، دانست. بااین‌وجود که AURA STUDIO 4 نسل چهارم سری AURA است به اصالت و طراحی مینیمال نسل‌های اولیه این اسپیکر وفادار مانده است و تنها در بخش نورپردازی، تغییر جدی ظاهری در این محصول اتفاق افتاده است. به بیان دقیق‌تر، نسل چهارم AURA STUDIO دارای ۵ حالت نورپردازی مجزا است که می‌توان شدت نور را در این حالات در ۳ سطح مختلف تنظیم کرد. 

پخش صدای ۳۶۰ درجه، بهبود پخش در صداهای بم

چیدمان درایورها در این نسخه از AURA STUDIO همانند مدل‌های پیشین است که شامل ۶ اسپیکر با درایور ۴۰ میلی‌متری در اطراف اسپیکر و یک ساب ووفر ۱۳۲ میلی‌متری در کف محصول می‌شوند. باوجوداین چیدمان، نسل چهارم AURA STUDIO قادر است به‌صورت ۳۶۰ درجه به پخش موسیقی با حداکثر قدرت ۱۳۰ واتی، بپردازد.

البته اضافه شدن امکانات شخصی‌سازی در نورپردازی اسپیکر، تنها تغییر اعمال‌شده در نسل چهارم این اسپیکرها نیست. تغییر EQ با امکان تنظیم صداهای زیروبم (Bass و Treble) در سه سطح مختلف، از دیگر امکانات جدید این اسپیکر است که باوجودآن کاربران می‌توانند پخش صدای این اسپیکر را با توجه به سلیقه خود و نوع موسیقی، شخصی‌سازی کنند. 

طراحی مینیمال با تمرکز بر روی پخش صدا

دکمه‌های کنترلی این اسپیکر به‌صورت پنهان در حلقه پایینی محصول قرار گرفته‌اند. آداپتور این اسپیکر در داخل بدنه آن طراحی شده است و تنها همراه با یک کابل برق می‌توان از آن استفاده کرد. این اسپیکر مجهز به بلوتوث ورژن ۴.۲ و پورت ۳.۵ میلی‌متری AUX است. هنگام پخش موسیقی، اشکال الماسی شکل داخل اسپیکر نور دلخواه شما را می‌تابانند که می‌تواند همراه با موسیقی جلوه بسیار زیبایی را برایتان فراهم کند. 

ازنظر کیفیت پخش، AURA STUDIO 4 در دامنه بیس بسیار عمیق و قدرتمند و در دامنه مید‌رنج و صدای انسان، صدایی بسیار گرم و دقیق در اختیار می‌گذارد. این اسپیکر برای شنیدن سبک‌های مختلف موسیقی، اعم از الکترونیک با تمپو بالا، راک و تقریباً تمام سبک‌ها، مناسب است و قادر است تجربه دل‌نشینی از گوش داد به موسیقی را برای کاربران مهیا کند. به لطف وجود ووفر بزرگ در این اسپیکر، اصوات با فرکانس‌ پایین با حجم و کیفیت بسیار بالایی پخش می‌شوند. صدای وکال و سازها نیز در این اسپیکر بسیار گرم، دقیق و با حجمی پرکننده همراه است که باعث شده بتوان همراه با آن مدت زمان زیادی را بدون خستگی به شنیدن موسیقی پرداخت.

اصلی‌ترین ویژگی‌های اسپیکر AURA STUDIO 4 را می‌توان، طراحی ظاهری شفاف آن ‌که شبیه به عروس دریایی است و نورپردازی با امکان انتخاب ۵ حالت مختلف، دانست. ناگفته نماند که این محصول در پخش صدا نیز عملکرد بسیار خوبی به همراه دارد، همچنین حجم خروجی صدای این اسپیکر آن‌قدری است که در استفاده خانگی معمولی به‌تنهایی از پس نیازهای کاربران برآید. در آخر، اگر به یک اسپیکر با طراحی زیبا و چشم‌نواز و خروجی صدای باکیفیت و حجیم نیاز دارید، اسپیکر بلوتوثی AURA STUDIO 4 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. 

بیشتر بخوانیدShow less
جزئیات محصول
20498

مشخصات

توان خروجی
۱۳۰ وات
بازه فرکانس پاسخ‌دهی
۴۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
بلوتوث
دارد
NFC
ندارد
AUX
دارد
ورودی میکروفن
ندارد
USB با قابلیت شارژدهی
ندارد
درگاه کارت حافظه
ندارد
باتری داخلی
ندارد
ابعاد
۲۸۴×۲۳۳×۲۳۳ میلی‌متر
وزن
۳.۶ کیلوگرم
نظرات
نظری ثبت نشده است

نظر خود را بنویسید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این محصول را با کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر در این جا بکشید و رها کنید یا برای براگذاری کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

توان خروجی
۱۳۰ وات
بازه فرکانس پاسخ‌دهی
۴۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
بلوتوث
NFC
AUX
ورودی میکروفن
USB با قابلیت شارژدهی
درگاه کارت حافظه
باتری داخلی
ابعاد
۲۸۴×۲۳۳×۲۳۳ میلی‌متر
وزن
۳.۶ کیلوگرم

فهرست

۰۲۱-۸۸۸۷۹۶۲۶

مجله

ورود

ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه‌مندی‌ها.

وارد شوید