معرفی اپلیکیشن قیمت؛ اطلاع از آخرین نرخ طلا، ارز و سکه

زمان حدودی مطالعه مطلب: ۲ دقیقه

با وجود تلاطم های فروانی که در بازار ارز و سکه کشور وجود دارد، آگاهی از آخرین نرخ های بازار کشور برای بسیاری از هموطنان امری حیاتی تلقی می شود. وب سایت های فراوانی به صورت رسمی و غیر رسمی نرخ ارز، طلا و سکه را به اطلاع کاربران خویش می رسانند، با این حال تا پیش از عرضه ی اپلیکیشن قیمت، راه مناسبی برای دسترسی کاربران IOS به آخرین نرخ ها وجود نداشت. این اپلیکیشن با طراحی قابل قبول خود، امتیازات ممتازی را در اپ استور از کاربرانش کسب نموده و با وجود قیمت رایگان، امکانات پیشرفته ای را در اختیار آنها قرار می دهد.


رابط کاربری اپلیکیشن قیمت، استاندارد و زیبا طراحی شده و در همان نگاه اول نظر کاربر را به خود جلب می کند. صفحه ای اصلی برنامه با قابلیت شخصی سازی مناسبی عرضه شده تا کاربر به اطلاعات مورد نیازش سریعتر دسترسی داشته باشد. این اپلیکیشن با امکان ایجاد حد مجاز قیمت ارز و یا سکه، کاربر را قادر می سازد تا با عبور نرخ از حد مورد نظر، اعلانی را بر روی دستگاه خود مشاهده کند تا از مراجعه مکرر و بیهوده به اپلیکیشن بکاهد.

نوشته‌های مرتبط
۱ از ۳۲۵

دیگر قابلیت جذاب اپلیکیشن قیمت، تبدیل ارزهای معتبر به یکدیگر و با نرخ روز است که نیاز شما را به استفاده از اپلیکیشن های مشابه و مجزا برطرف می کند. همچنین کاربر می تواند تغییرات ارز، طلا و یا سکه را در نموداری تصویری و زیبا مشاهده کند.

11

اپلیکیشن قیمت با قیمت رایگان، امکاناتی فراتر از انتظار را به کاربر خود هدیه می دهد. لازم به ذکر است که اپلیکیشن قیمت، نرخ های خود را از منابع معتبر و رسمی تهیه کرده و اطلاعاتی دقیق و موثق را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. برای دریافت این اپلیکیشن مفید از این لینک استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.